lørdag den 30. august 2014

Bånd i lange baner...

Hvis jeg rullede alle mine bånd og snore ud, som jeg har i diverse skuffer og kasser, tror jeg de ville nå det halve kongerige rundt.

Elsker alle de smukke bånd og snore man kan købe i de forskellige mærker, såsom Greengate, Maileg, Cath Kidston, Ib Laursen, Krima og Isa og sidst men ikke mindst det smukke Divine Twine bånd.

Der er nogle, som jeg ikke nænner og bruge, de ligger bare til pynt, men det syntes jeg nu heller ikke gør noget, det ser så hyggeligt ud.

Jeg har købt meget af mit fine bånd hos www.gabrielles.dk og www.møllegaarden.dk de har et stort udvalg i mange skønne farver.


Hvad med jer, er i også vilde med smukke bånd og snore?

Ønsker jer en dejlig Lørdag :-)))













1 kommentar:

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.