søndag den 18. maj 2014

Projekt campingvogn...

Det er det meste af weekenden gået med.

Vi har fået en købt en fastligger plads på "Løkken Klit Camping" så vi kan tage afsted, når vi har tid og lyst,  tro mig jeg slapper totalt af uden tv og kun meget lidt computer.

Vi nyder de stille aftener med at spille forskellige spil og bare råhygger os....

Vi har campingvognen sammen med vores store søn og svigerdatter, så den er ikke blevet indrettet med Greengate,( det er ikke lige deres smag)  men med Rice som er et dansk firma med knald på farverne, det gør noget ved ens humør ;-)


De fleste ting som der er i campingvognen, har jeg fundet på "Den Blå Avis" til billige penge.

Resten har jeg købt hos bla. www.gabrielles.dk, www.shop-hesselholt.dk og sidste med ikke mindst www.silleogsylvester.dk

De har allesammen et skønt udvalg af Rice sager.

Jern møblerne er fra Jyske nedsat til ingen penge 50 kr pr stol og 100 kr for bordet, så vi har købt to sæt, et til inde og et til ude :-)


Som i ved blev jeg Farmor for lidt over 9 måneder siden og det er jo vidunderligt, men vi løb ind i et problem, da vi første gang skulle overnatte i campingvognen, for vi havde ingen steder, hvor hun kunne falde ordentlig til ro til natten.

Min søn og svigerdatter måtte putte hende i deres ende og det var træls, for så skulle vi liste og hviske hele tiden.

Så da vi kom hjem, gik jeg i tænke boks og det endte med jeg tegnede et cirkustelt på døren ind til det fine puslebord/ rum, som vi lavede til at starte med.

Så skar Kenneth det ud og lavede tag og pynt på og jeg malede det.

Nu passer det lige, at man kan stikke hånden ind til hende og give hende sutten og et lille nus...

Da jeg var igang med at sy hyndebetræk og gardiner, fik cirkusteltet også et fint gardin, så vi kan trække for, når hun sover...

Hun er vild med sit lille værelse og sov som en sten, da hun blev lagt, så det var jo en god start...

Nu får i lige en masse billeder derfra, håber i syntes om det...











































10 kommentarer:

  1. dejligt og hyggeligt hus) smukt dekoreret)

    SvarSlet
  2. Dear Susi,
    oh...how wonderful!!!
    I love your camping trailer...it is so lovely and colourful! Camping is the best, isn't it? ;-)
    Hugs and kisses,
    Barbara

    SvarSlet
  3. Hvor ser det bare fint og hyggeligt ud! Super I fandt en løsning mht barnebarn :-)

    SvarSlet
  4. Du er bare så god!! Det er så flot det hele :-)
    Kh viola

    SvarSlet
  5. Kære Susi!
    Jeg har camperet meget i mit liv i forskellige vogne dog mere traditionelle 😃.......men aldrig har jeg da set en mere skøn vogn! Fantastisk indrettet og vild med det hele, også pang farverne, selvom jeg i dag med sommerhus har pastelfarver der. Syntes Rice passer godt til campinglivet og du har endnu engang fået lavet noget helt unikt og funktionelt . ❤️ Forstår godt I hygger jer !! Rigtig go sommer til jer
    Knus
    Heidi 🌞🌞🌞

    SvarSlet
  6. Det er da noget af en hyggelig campingvogn :-) Sovepladsen til lille Sofia er genialt fundet på, en rigtig lille hygge hule <3

    SvarSlet
  7. Hej Susi

    sikke flot du har fået lavet det, lyst og venligt. Jeg får helt lyst til at få en campingvogn. Dem jeg har været i har rigtig været deprimerende mørke og jeg følte mig indeklemt. Jeg håber I får en rigtig dejlig sommer i den. :D

    SvarSlet
  8. the trailer was very beautiful and very vintage, rice is life...
    A hug!
    Andréa

    SvarSlet
  9. Hov hov moster!!
    Nu har jeg læst din første kommentar 10 gange og du skriver MEGET med stort og "pusse-nusse-helvede" Hvordan tror du der er at få den besked når det nu engang er sådan man bor!!
    Vi er mange der elsker Susi's hjem, hendes kreativitet som man også kan se i hendes hjem og ved du hvad - helt ærligt, så tror jeg faktisk Susi's mand bor der fordi han elsker hende!

    SvarSlet
  10. Skønt med de stærke farver, Happy Home stil er lige mig

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.