lørdag den 3. maj 2014

Ny varmer til min Bodumkande.

Det fik jeg med posten idag fra min søde blog veninde, som havde påtaget sig opgaven.

Den er så fin og passer så sødt ind i min pastelverden ;-)

Vibeke har også været så sød og hækle små fyrfadsholder i en skøn lyserød farve, de står nu rigtig sødt på et af mine de små Greengate fade.

I kan finde Vibeke´s fine blog "Hostadamens blomster" Her!

I denne uge fik jeg endnu en pakke fra en anden sød blogveninde Gitte Blinkilde.

Skulle i få lyst til at se nærmere på de skønne sager, kan i se dem på min anden blog
"Sommerhusliv Hele Aaret" Her! 



Ønsker jer en fortsat dejlig weekend...



5 kommentarer:

  1. Det er så fine fotos, og jeg er glad for at det falder i din smag.
    Tak for linket til min side ♥

    Knus Vibeke

    SvarSlet
  2. Ej hvor er den bare fin, den kaffevarmer, den passer da lige ind i alle dine green gate farver.

    SvarSlet
  3. Så fin den er.
    Dejligt med gode blogge veninder.

    SvarSlet
  4. очень, очень мило!!!

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.