mandag den 7. april 2014

En hyggelig weekend...

Jeg har nemlig haft besøg af min søde veninde fra Sjælland, vi mødtes med to andre søde blog veninder bla. til Maileg lagersalg, som startede her i denne weekend.

Jeg fik handlet lidt til mig selv, vores barnebarn Sofia og til lidt gaver...

Lørdag var vi en tur på Savillas sammen med en anden sød blog veninde, det var så hyggeligt, dejlig mad endnu engang i hyggelige omgivelser.

Hvis i skulle få lyst til at komme afsted til Maileg´s lagersalg, kan i finde åbningstiderne Her! 

I kan også tilmelde jer deres nyhedsbrev, så får i en mail, når det næste lagersalg finder sted, det gør i Her!

Her kan i se lidt af det jeg fik købt til en god pris.

I skal også lige se de fine gaver jeg fik af min veninde, en sjælden Denise pale pink frokosttallerken og den sødeste papir muffins og sidst men ikke mindst 20 ark smukt Greengate papir.

Det lyseblå Marie Pale blue i kan se, har jeg været så heldig og bytte mig til...






2 kommentarer:

  1. Tusind tak for en dejlig weekend søde <3
    Det har været rigtig hyggeligt og jeg er glad for du kunne bruge gaverne <3
    Det er rigtig fine ting du har fået købt. Jeg må se at få pakket alle mine køb ud ;) :D

    Kæmpe knus
    Birgitte

    SvarSlet
  2. Hvor dejligt med sådan en weekend ♥ Det er skønt at hygge med gode veninder :o)
    Så fine gaver, du fik ♥ Gad vide, hvad du nu finder på med det smukke papir?
    Jeg har også haft en dejlig weekend, og nu kalder så pligterne.

    Knus fra Vibeke

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.