fredag den 31. januar 2014

Ny kageopsats med det nye Greengate.

Ja! Sådan en blev jeg nødt til at eje og det var nemt og lige til, for jeg skiftede bare den øverste tallerken, så kan jeg skifte igen, når jeg har lyst til forandring.

Kenneth min kære husbond, har boret hul i den smukke "Summer White" tallerken og jeg er lige ved at sige, at det nu er den smukkeste jeg har fået lavet, den er virklig SMUK :-))

Hvis i skulle få lyst til at lave jeres helt egen opsats, så finder giver jeg jer lige et link, her finder i de materialer i skal bruge, eller måske vil i have deres hjælp til at gøre det? Så er det også muligt.

Min kære husbond har lavet tre til mig og han siger det er nemt, bare i har det rigtig bor og det kan i også køber hos dem jeg linker til....

Klik Her! 

Tallerkenen har jeg købt hos www.mollegaarden.dk

Ønsker jer en dejlig weekend....


























8 kommentarer:

  1. Hvor er den flot - kan godt forstå at du blev rigtigt glad. Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde, du må sige til hvis du skal have lavet en <3

      Knus Susi

      Slet
  2. Hvor er den blevet smuk! <3
    og flotte flotte billeder du har taget.

    Ja, jeg må ha' lavet mig sådan en fin opsats.
    Stort knus Birgitte

    SvarSlet
  3. Så härliga, vårliga färger! Underbara bilder...
    Ha en skön helg, sköt om dig!
    Varm kram,
    Titti

    SvarSlet
  4. Hvor er den blevet flot og igen skønne billeder. Rigtig god weekend, søde Susi. Knus Anne

    SvarSlet
  5. Så smuk <3
    Fantastiske billeder :-)
    Hvem der bare var så kreativ som dig..

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.