onsdag den 8. januar 2014

Lækker fransk marmelade...

Jeg er indimellem ret skør, hvis jeg ser nogle delikatesser der ser lækre ud i indpakningen og det passer ind hjemme hos os, kan jeg ikke lade være med at købe det og tænker sjældent på om det er noget der smager lige så godt, som det ser ud.

Men denne marmelade har både smagen og indpakningen med sig, glassene er så fine og genbruge, når marmeladen er spist, de pynter så fint i køkkenet eller i krearummet.

Marmeladen fås i mange smags varianter, de kan købes i Føtex, Salling og igår fandt jeg dem også i Superbest, de forhandler dem også i deres webbutik, hvis i er fristet kan de købes her!


Er det kun mig der falder for indpakningen, eller er i lige så tosset ???


Superbest har iøvrigt rigtig mange fine delikatesser, her fandt jeg også de efterhånden populære engelske teacakes, som man efterhånden ser på mange blogge.

De smager også lige så godt, som de ser ud, så dem kan i roligt købe, de kan købes Her!

Ellers kan de købes i nogle af Superbest´s butikker bla. i Næstved og Viborg...


Tunnock´s egen engelske webbutik finder i her! de har mange engelsk tea cakes og andet lækkert...














1 kommentar:

  1. Det ser godt ud med den franske marmelade ovenpå bestik-kassen <3
    Flot glas som er pænt at have stående fremme.

    Knus Birgitte

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.