mandag den 11. november 2013

Juletid lige om snart!!

Julen nærmer sig med hastig skridt og jeg er begyndt så småt med at finde de forskellige sager frem af gemmeren og så selvfølgelig de ting,som jeg har købt mig i år.

Hjertet som i ser på billedet er fra Walther og Co, det er købt hos Gabrielles.dk.
Det er lavet af dobbelt zink og er rigtig smukt både til inde og ude...

Den fine dekorative høballe og de søde svampe kunne jeg slet ikke stå for, det er fra
Den Gl. Smedje i Mariager, en rigtig sød butik med mange skønne sager såsom Maileg, Greengate og andre skønne mærker, i finder hendes Facebook gruppe Her!

I kan se flere Julebilleder på min blog "Sommerhusliv Hele Aaret" Her!








4 kommentarer:

  1. Så hyggeligt Susi...:-)
    Markene var godt hvide her til morgenen og koldt...men helt julestemning..:-)

    Knus fra Lisbeth

    SvarSlet
  2. Fine billeder og jeg er vild med dine nisser. Håber jeg er heldig at finde dem en dag. <3
    Det er smukt hjertet fra Walther & Co. Det må jeg ønske mig.

    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlet
  3. Ja, lige om snart :-) Det bliver så hyggeligt :-)
    Knus Gitte

    SvarSlet
  4. Úžasná vánoční nálada..skřítci jsou kouzelní.
    Přeji pěkný večer.
    Zuzka

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.