torsdag den 10. oktober 2013

Maileg nisser på Spil...

Uha!!! Nu bliver det svært og styrer sig, kom lige forbi www.Gabrielles.dk og så hun havde fået en masse skønne Maileg nisser og jeg er sikker på at min nisse familie skal have lidt nye medlemmer igen i år ;-))

Selvom jeg hvert år siger til mig selv, at jeg har rigeligt med nisser, så ender det alligevel med jeg forelsker mig i nogle af de nye, så mon ikke det kommer til at ske igen i år :-))))

Kig forbi og se det store udvalg, i finder nisserne Her!



3 kommentarer:

  1. Man kan aldrig få for mange nisser :)

    SvarSlet
  2. Elsker Maileg nisser og glæder mig til at vi skal til at pynte op til jul <3
    Skønt billede af de fine nisser.

    Rigtig god weekend søde. <3
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  3. Maileg nisserne er skønne og de må allesammen gerne flytte ind hjemme hos os;0)
    Der var én sidste år, som jeg ikke kan huske hvad hedder, men han var vildt sød... tror du vandt ham i en komkurrence.. han havde vist briller og vest på.. Ham kan jeg ikke glemme!!:)
    Rigtig dejlig søndag til dig og dine.
    Knus fra Mette

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.