torsdag den 11. april 2013

En smuk Kähler tekande...

Det lige hvad jeg har vundet, hvor heldig har man lov til at være :-)))

Jeg sendte en ide ind med, hvordan vi har lavet et gammelt langbord breddere, da det var alt for smalt.

Bordet fandt jeg på loppemarked for 175 kr, det var jo vildt billigt, så jeg var super lykkelig, men ikke helt tilfreds med bredden på det, så fik jeg denne ide, som i kan se Her!

For den ide har jeg nu vundet en smuk Kähler tekande  i Boligplus.dk .

Hvis i har lyst har de en skøn gruppe på Facebook Her! der er mange fine ideer og smukke billeder derinde, så tag og kig forbi...








11 kommentarer:

  1. Når du bidrager med så god en ide - ja, så har du også fortjent den fine tekande :-)
    Tillykke med den <3

    SvarSlet
  2. Tillykke Susi...helt klart fortjent.
    ;-)
    Knus heidi

    SvarSlet
  3. ❤ hjertelig tillykke ,

    SvarSlet
  4. Tillykke - helt fortjent ;0) Jeg glæder mig til at købe det nye BoligPlus - det er et fedt blad. Knus og fortsat god aften fra Anne

    SvarSlet
  5. Det er også SÅ vakst! Tillykke søde :)

    SvarSlet
  6. Hej Susi.
    Jeg å det godt og tænkte stolt..Hende kender jeg ;)
    Et stort tillykke fra mig også, din ide er supergod og nem at efterligne.
    Og så er din varanda også bare så hyggelig
    Kh Linda

    SvarSlet
  7. Tillykke søde <3
    Det er velfortjent. Det er dejligt man kan finde sådan et flot bord til så lidt penge :)

    Ha' en dejlig dag.
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  8. Tillykke, Susi. Det var velfortjent og en rigtig god ide du havde indsendt :)

    SvarSlet
  9. Tak piger hvor er i bare søde.
    I må igang med at sende ideer ind, måske i også er heldige <3

    Ha´en dejlig weekend

    Knus Susi

    SvarSlet
  10. Tillykke med det.
    Idéen var også en god en.
    Jeg så det godt i bladet og tænkte straks på dig.
    God weekend til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
  11. Den ide så jeg godt i bladet og viste den endda til min mand fordi den var så god. :) tillykke med kanden. :)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.