mandag den 22. april 2013

Stemningsbilleder fra vores køkken..


Her sker ikke så meget lige i disse dage, da jeg har lidt travlt med andet end lige det kreative og huset i disse dage.

Så jeg er lidt fraværende, men tro mig jeg skal nok snart komme igen...

Imens må i nøjes med lidt stemnings billeder af vores køkken.

Kenneth er i fuld sving i mit krearum, han er blevet klar med at pudse væggene og har sat glasfilt op og har grundet to gange, så nu gælder det den endelig farve...

Så skal alt træværket males og gulvet, så det varer et stykke tid endnu, før jeg flytter ind med alt mit habengut...

Glæder mig så meget til at få styr på det igen, så er jeg sikker på kreativiteten kommer igen ;-)

























11 kommentarer:

  1. Susi.. everything is beautiful and the pictures are perfect.

    SvarSlet
  2. Det er meget smukke billeder !

    SvarSlet
  3. Så lekkert:-). Delikate farver og vakre bilder.
    Regner med det er ett behagelig rom og være kreativ i.
    Ha en fin kveld!
    Klem Nina

    SvarSlet
  4. Ih - det bliver så dejligt for dig med din egen hule /krearum.
    En pause fra bloggen er der også brug for engang imellem <3

    SvarSlet
  5. Dejlige billeder af smukke ting <3
    Det bliver dejligt når dit krearum bliver færdigt :)

    Ha' en fortsat dejlig aften.

    Knus Birgitte

    SvarSlet
  6. Jamen der er jo bare så smukt og hyggeligt i dit køkken - tror aldrig at man bliver træt af at se billeder derfra. Knus Anne

    SvarSlet
  7. Sukk og atter Sukk.... For noen lekre bilder Susi <3 Hjemmet ditt er bare helt utrolig herlig :-D
    Ønsker deg til lykke med ditt "krearum" ;-) Håper vi får se noen nydelige bilder av det når det står ferdig :-D

    Ønsker deg en fortsatt fin uke Susi :-D

    Klem Mona

    SvarSlet
  8. Så flot, du er bare så god til at indrette. Smukt, smukt, smukt :-)

    SvarSlet
  9. Nádherné..nevím kam koukat dříve.Přeji Vám pěkný den .Zuzka

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.