mandag den 4. marts 2013

Stem gerne på mig!!

Jeg har tilmeldt vores spiseplads til Bolig pluss konkurrence her og håber i har lyst til at stemme på mit bidrag.

I kan stemme en gang hver dag, så det er bare om at komme til tasterne :-)

Jeg kan vinde tre flotte lamper, som jeg har ønsket mig rigtig længe, de er så smukke og vil passe fint ind hjemme hos os, så jeg krydser fingrer for jeg bliver den heldige...

Der er også en præmie til dem der stemmer, de har nemlig mulighed for at vinde et årsabonnement på Bolig pluss, så det da heller ikke så ringe...

I kan stemme på mit bidrag Her! 

P.s Husk i kan sende mig en mail og få en kode til Gabrielles.dk så spare i hele 25 % til og med den 10 Marts...








11 kommentarer:

  1. Jeg har stemt på dig, synes det ser virkelig hyggeligt ud :).

    -Pia / www.moenneberg.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg har været inde og stemme på dig :-)

    SvarSlet
  3. Så kære Susi så er der stemt og delt på Facebook, held og lykke med det.... men selvfølgelig bliver du den sejrende, ingen tvivl ;o)

    Kram fra Jill

    SvarSlet
  4. Dear Susi,
    I want to have: The big table, the chairs, the small table, the lamps and the accessoires :-)))) Great!!!

    Knus, Birgit

    SvarSlet
  5. Hej Søde

    så er der stemt.

    Flot ser det ud med dine nye tolix stole

    mvh Tine

    SvarSlet
  6. SÅ er der stemt - dit hjem er skønt og jeg håber du vinder de fine lamper :-)
    Tak for din besked vedr. Maileg - vil du sende mig en mail så vi kan skrive sammen vedr. en ny Sofus eller måske to?
    Min mail er: frktingeltangel@gmail.com

    Knus Louise

    SvarSlet
  7. Hej søde
    Du kan tro jeg stemmer og jeg må sætte manden på opgaven også ;-))

    Håber du vinder <3
    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlet
  8. Super! Lækkert! Flotte farver! Der er stemt,så er det kun at vente og håbe, at lamperne kommer op hjemme hos dig.
    Knus Leila

    SvarSlet
  9. SÅDAN !
    Jeg ville da elske at sidde ved dit spisebord ;o)
    knus Hanne

    SvarSlet
  10. Total hyggeligt. Lige min smag. Så selvfølgelig en stemme fra mig også. Og bolig plus ville da ikke væreåså ringe. Held og lykke

    SvarSlet
  11. Tak piger for alle jeres dejlig stemmer :-)

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.