onsdag den 6. februar 2013

Vinderne er fundet!!!

Ja! Nu har jeg talt alle lodderne sammen og trukket dem via min Random tæller, det blev til ikke mindre end 729 lodder og stod det til mig skulle i allesammen have en gave, fordi i altid er så søde...

Men jeg har jo desværre kun 14 af dem, så jeg håber, at alle de heldige bliver glade.

Tusind tak til jer allesammen og Tusind tak for jeres søde kommentarer.

Tak til alle sponsorene, det har bare været så flotte gaver i har stået for, håber i vil være med en anden gang :-)

Velkommen til alle mine nye læsere, håber i bliver og følger min blog, det kunne være så hyggeligt...

Nu må jeg hellere udløse spændingen, så herunder kommer de 14 heldige vindere.


1. Gabrielles.dk ( gummistøvler) blev Nr 80 Tine Gudiksen (Velkommen til Mille Vanille)

2. Shop-Teglgaarden  ( Maileg Prinsessen på ærten ) Nr 419 Bianca

3. Savillas.dk ( gavekort til 2 frokoster) Nr 554 Katarina Stendrys

4. Møllegaarden.dk ( Ib Laursen dejfad) Nr 612 Bambi ( Mangler at afhente gaven)

5. Solkrogen ( greengate bestik ) Nr 269 Anne O

6. Fruhygge ( Stjernetæppe ) Nr 8 Pia ( herfra min verden)

7. Frk.Mage ( Walther & Co stage) Nr 651 Fru Bach

8. Ib Laursen ( tæppe og 2 puder) Nr 584 Marianne L.

9. Kähler ( 2 kopper, 2 skåle og 2 tallerkener) Nr 714 Gitte Moesby

10. Malbilligt ( gavekort på 1000 kr)  557 Sanne Jespersen

11. Urkompagniet ( valgfrit Geneva ur) Nr 17 Guldloks Moster

12. Butik Waldo ( Gavekort på 300 kr ) Nr 297 Mette Lynghøj

13. Falby ( to hæklet håndklæder) Nr. 218 Jytte Takahashi ( mangler at afhente gaven)

14. Velkommen hos indretning med farver  ( 2 krus, 2 skåle og 2 æggebægre)
Nr 96 Wulffine...

Tillykke til alle jer heldige tøser, vil i være sød at sende mig en mail, så vi kan få styr på gaverne :-)

Mail adressen finder i ude til højre...


36 kommentarer:

  1. Rigtig flot Susi...
    Stort tillykke til alle vinderne.
    Kh. Lene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Lene, håber du prøver igen ved næste Give Away :-)

      Knus Susi

      Slet
  2. Tillykke til de super heldige vindere.
    Hilsen Susan

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Susan

      Ja! Der er forhåbentlig nogen der bliver glade idag :-)

      Knus Susi

      Slet
  3. wauw det er jo mig den ene....hurra nye gummistølver der er også hul i mine fra Ilse Jakobsen.
    HVad gør jeg herfra skriver til gabrielle eller hvordan :-)
    ihhh hvor er jeg glad...
    Knus Tine

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Søde der var du heldig igen igen...
      Du må gerne skrive til Gabrielle og sige hvilken størrelse du bruger og din adresse søde.
      Så du kan blive flot til foråret med nye røjser :-)


      Knus Susi

      Slet
  4. Jubii jeg var en af de heldige.
    Har sendt en mail til dig Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Pia der var du også heldig, håber du kan varme dig i det smukke tæppe.

      Du bestemmer selv farven.

      Knus Susi

      Slet
  5. Stort tillykke til de heldige vindere :o)

    Tak til dig Susi for det store arbejde, du har gjort.

    knus Vibeke

    SvarSlet
  6. Tillykke til de heldige :)

    SvarSlet
  7. Tillykke til de heldige tøser :-)

    SvarSlet
  8. Scooby Dooby Doo - hvor er jeg altså bare heldig ;0)Tusind tak fordi at jeg blev én af de heldige. Jeg har slet ikke noget af det lækre bestik, så det er lige hvad jeg ønskede mig - så det er jo helt sindsygt at vinde det! Men det var godt nok nogle flotte give aways du havde fået fat i . Endnu engang tillykke med de mange læsere. Fortsat dejlig dag - nu bliver den da lidt bedre her hos mig. Knus Anne

    SvarSlet
  9. Tillykke til de heldige vindere :o)

    SvarSlet
  10. Tillykke til alle de heldige vinder og tak for det fine arbejde du har lavet for at vi kunne være med i så fin en give-away.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  11. Hej Susi

    Nej men det er jo bare helt fantastisk - tænk at jeg er en af de heldige og endda når der har være så mange lodder i puljen :-) jubiiii jeg glæder mig til jeg kan vælge et fint ur, jeg sender en mail til dig.

    Knus fra Lotte

    SvarSlet
  12. Jubiiiii :) Hvor er jeg heldig!!! Og tillykke til jer andre som også har været heldige.
    Tusinde tak til dig Susi, for det store arbejde det må ha været med denne give away <3
    Sender straks en mail :)

    Knus fra Gitte

    SvarSlet
  13. Tillykke til jer alle - jeg prøver lykken igen næste gang <3
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  14. Stort tillykke til alle jer vindere, super flot give away, Susi.

    SvarSlet
  15. Neej, hvor supern dejligt. Det glæder jeg mig til i denne kolde tid kan det da kun lune. Det ser så lækkert ud :-)

    SvarSlet
  16. Tillykke til de heldige vindere :)

    SvarSlet
  17. Gratulerer så mye til alle vinnerne :-D

    Klem Mona

    SvarSlet
  18. Tilllykke till alle de heldige, som har vundet ;o)
    Hanne

    SvarSlet
  19. Ja ja. Heldet følger de tossede, har jeg hørt. Så må jeg ikke være så tosset endda;-)
    Tillykke til de heldige:-)

    SvarSlet
  20. Tillykke til alle vinderne, skønne gaver i løb af med :-))

    SvarSlet
  21. Stort tillykke til alle de heldige.
    Så flotte gaver I har fået :-)
    God aften til jer og til dig Susi :-)

    SvarSlet
  22. ØV ØV ØV jeg vandt jo ingenting........nå men pyt stort tillykke til de heldige vindere.
    hyggelige hilsner
    maj-Britt

    SvarSlet
  23. Også et kæmpe tillykke til alle de heldige herfra Fru Hygge;0)
    Jeg vil også takke Susi fordi hun ALTID er sød til at tænke på mig og min butik, både her på bloggen men også på facebook! En "MILLION" tak for det Susi- Det luner kan du tro!:)
    God aften til alle.
    Knus Mette

    SvarSlet
  24. Ejj hvor skønt, tusind tak. Det var en dejlig overraskelse på sådan en mørk og regnfuld hverdagsaften:-) jeg har sendt dig en mail. Hilsen Mette Lynghøjen

    SvarSlet
  25. kæmpe stort tillykke til jer alle sammen

    SvarSlet
  26. Tak for alle jeres søde hilsner og tak fordi i altid har lyst til at lege med.

    Ha´en dejlig weekend

    Knus Susi

    SvarSlet
  27. Der mangler stadig to der ikke har henvendt sig og det er Bambi og Jytte Thakashi.

    Hvis nogen kender dem, så giv dem lige et praj :-)

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er Jytte Takahashi
      jytte777@gmail.com

      Slet
  28. Det er meget pinligt--men jeg er først lige nu blevet opmærksom på at jeg har vundet nr 218
    min email er jytte777@gmail.com

    adr Jytte Takahashi, Lærkevej 31, 4990 Sakskøbing

    SvarSlet
  29. Kære Jytte

    Det er desværre alt for sent og der er blevet trukket en ny vinder.

    Håber du har lyst en anden gang.

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.