torsdag den 28. februar 2013

Smukke gamle skabe og en smuk buket

Det vil jeg vise jer idag, kan faktisk slet ikke lade være, for jeg er så glad for det hele...

Buketten har fået af mine dejlige veninde Karin, som også havde lækre landgangsbrød og kage med til kaffen, så det jo ingen sag og have gæster, når de selv kommer med det hele :-)

Buketten er så smuk med ranunkler og tulipaner som er nogle af mine ynglings blomster, så den kom straks i min nye kande og den passer perfekt i farverne...

Tak søde Karin, du er bare en skat!!!

Igår sad jeg på Gul Og gratis og ledte efter et lille vitrineskab og fandt hele to smukke skabe til en rigtig god pris og ikke så langt væk, så det hentede min kære husbond lige til mig :-)

Københavner skabet skal bruges i mit krearum og flueskabet skal have glas i og have skåret lidt af dybden, så skal det op inde i stuen, det bliver så godt...

Kig forbi i morgen, der kommer et godt tilbud til jer allesammen :-)))








15 kommentarer:

  1. Heldig som altid med dine lækre fund ;0)
    Rigtig fin buket;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Julie er også glad ved det og buketten må gerne stå for evigt, den er så smuk og lige mig :-)

      Knus Susi

      Slet
  2. Flotte skab..de bliver nok flotte når du og Kenneth har haft jeres fingre på dem...:-)
    Du havde da sådan et flueskab engang?
    Jeg har lige købt en hvid kiste i dag på gul og gratis, vil sætte hjul på og bruge det som sofabord.
    Så må jeg nok spørge dig om hvor jeg finder skabelon til at skrive noget på den som pynt..;-)

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth

      Jeg får altid lavet mine hos Rosen-lund.dk her kan man selv bestemmer hvordan de skal se ud eller vælge imellem hendes store udvalg både som wallstickeres og skabeloner .

      Knus Susi

      Slet
  3. Du er god til at finde ting! Dejlig buket!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Nana ja! Det hænder jeg gør nogle gode kup :-)

      Knus Susi

      Slet
  4. Sikke en smuk buket du har fået <3

    Tillykke med dine flotte fund. Du er god til at finde dem til den helt rigtige pris :-)

    Ha' en dejlig dag søde.

    Knus Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde, du er vist også heldig indimellem, er vild med dit nye sybord og glæder mig til at se det, når det står klar.

      Knus Susi

      Slet
  5. Det var da et par rigtig gode køb ;o) -tillykke med dem.
    Forårs blomster... åhh ja, hvor er de smukke og hvor længes jeg efter lidt forår. Her i Sverige er der stadig sne og frost ;o(
    Fortsat dejlig dag, Susi
    Knus Hanne

    SvarSlet
  6. Jeg elsker også både lyserødt og ranunkler, så det er en perfekt buket:-) Og skønne fund, glæder mig til at se dem istandsat

    SvarSlet
  7. Sikken en dejlig veninde du har, det er en yndig buket.
    Og jeg kan jo kun sige som de andre at det er nogle gode fund du har lavet. Det bliver spændende at se hvordan de kommer til at se ud.
    Din mand han må være helt fantastisk.

    Knus Linda
    (som går og sukker efter en Robert radio)

    SvarSlet
  8. Smukke blomster - og dejlig inspiration til skabe :o)

    SvarSlet
  9. For en herlig bukett med blomster du har fått :-D Den var virkelig nydelig :-D
    Du har også vært veldig heldig med kjøpet av skapene! Gleder meg til du får plassert dem og fylt dem opp med dine lekre ting :-D Da får vi sikkert noen super lekre bilder som frister ;-)

    Ønsker deg en super fin helg Susi :-D

    Klem Mona

    SvarSlet
  10. Skønt med sådan en fin buket, man bliver jo helt i forårs humør. Og skønne fund I er bare gode du og manden for det går stærkt hos jer fra ide til færdigt resultat, glæder mig til at kigge forbi i morgen Knus herfra

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.