fredag den 8. februar 2013

Rundvisning hos Ib Laursen..

Det er lige det i kan komme idag, for jeg var så heldig at blive inviteret af Gabrielle som har den skønne netbutik Gabrielles.dk sammen med en flok skønne tøser.

Vi fik set en masse smukke stande, men kunne have brugt meget mere tid og et par ekstra opladet ben, for hold da op!!! Det hårdt at gå rundt i sådan et slaraffenland i så mange timer, selvom vi holdt mange pauser.

Vi nød blandt andet et skønt oste og pølsebord til frokost, og så tror jeg lige vi fik kørt lidt chokolade og andre skønne delikatesser indenbords...

Gabrielle fandt også nogen skønne sager til hendes butik, så vi har allesammen noget at glæde os til.

De første billeder jeg vil vise jer er fra Ib Laursens skønne stand ( en af de flotteste på messen) jeg fik taget en hel del billeder derinde, men kunne sagtens have taget mange flere, men vi måtte jo videre, der var meget der skulle ses...

Ib Laursen kommer med så mange smukke sager, så det bliver svært at styre sig.

Er især vild med den nye hindbær farvet brødkasse, de små vaser og skåle i pasteller. deres kasser, nøgleskabe og det fine flueskab med glas...

Ja! Jeg kunne blive ved, men nu vil jeg vise jer noget af det og imorgen kommer der lidt billeder fra Maileg´s stand, så kig forbi...

Ønsker jer en dejlig weekend..















































10 kommentarer:

  1. Flotte billeder du har taget.

    Det var en dejlig dag. Jeg var glad for at være med. Ib Laursens stand var den flotteste.
    Glæder mig til alle de nye ting kommer i handlen :-)

    Ha' en dejlig dag søde.

    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlet
  2. Flot stand. Der bliver helt sikkert noget til ønskesedlen. Dejlige bileder.
    K.H. Anette fra Fru Pedersens have

    SvarSlet
  3. Uha da, det må have været svært at gå rundt mellem alle de dejlige ting og ikke kunne tage det hele med hjem.
    Sikke nogle dejlige billeder, godt jeg har en hel kolonihave der kan fyldes med lækre ting, for der er da lige kommet lidt mere på ønskesedlen..jeg er vild med brødkassen i rosafarvet.

    Kh Linda

    SvarSlet
  4. Sikke nogle fine billeder fra Ib Laursens stand.
    Der er så mange fine ting, og ønskelisten bliver lang.

    Knus fra Vibeke

    SvarSlet
  5. Skønne og dejlige billeder.
    Lige til at blive fristet af.
    God weekend til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
  6. HVor er der mange fine ting ho Ib Laursen i år ... åhh suk, hvor ville jeg gerne handle ind til en hel butik.
    Havde engang en butik, men holdt mest af at handle ind og sætte op og butiksliver er jo så meget mere.
    Dengang var det også Ib Laursen, der var første stop på messe i Herning.
    god weekend

    SvarSlet
  7. Så dejlige billeder - suk hvor ville jeg gerne have været med! Rigtig dejlig weekend. Knus Anne

    SvarSlet
  8. Eiiiiiiiii, altså Susi, alt for mange billeder af "det kan jeg da ikke leve uden" men smukke og stemningsfyldte billeder det er det :o)
    Jeg må holde mine hænder langt nede i lommen, årets skiferie er nemlig lige på trapperne så ingen hygge-køb til mig i denne omgang :) :) :) Dejligt så at kunne nyde billeder her hos dig... og drømme ;o)

    Rigtig god weekend kære Susi
    Knus fra Jill

    SvarSlet
  9. hej Susi..

    dejlige billeder , ..du har helt ret , firmaet har virkelig en meget flot stand , jeg husker den også fra jeg sidst var afsted...
    også en forhandler jeg overvejer at kontakte..
    ha en dejlig lørdag..

    SvarSlet
  10. Så mange skønne ting - så lidt tid (læs penge...) :o)

    Men mange skønne ting til ønskesedlen.

    Ha en rigtig dejlig weekend.
    Kh Lise

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.