søndag den 24. februar 2013

Ny kontorstol!!

Det fik jeg igår og jeg føler mig så heldig, vi var afsted i IKEA i Fredags for at købe stolen, men den var udgået ( typisk Ikea) så jeg var bare så... træt af det og gik igang med at lede efter den på nettet...

Fandt også en , men den skulle hentes helt i Kolding ca 220 km fra os, så den droppede jeg igen.

Så tænkte jeg, at jeg måske ville have held med at søge den på Facebook, så det gjorde jeg, der gik ikke en halv time, så sendte en af mine søde veninder et link til en på Gul og Gratis til 250 kr,  jeg havde ellers pløjet avisen igennem....

Tror lige jeg fik ringet, den befandt sig i Løkken, men det der var det heldige var, at sælger skulle til Nibe Lørdag morgen, så min kære husbond tilbød at hente den :-)

Nu er det taget i brug sammen med mit nye lammeskind, som jeg fik af min kære mor forleden dag...

I får lige lidt billeder af min nye stol, som stadig  kan købes i IKEA i den sorte udgave....


Hvis i har lyst, til at se mine nybagte kager, finder i billederne på min blog
" Sommerhusliv Hele Året "













14 kommentarer:

  1. Flot stol og med lammeskindet i er den jo lige til at putte sig i ;0)
    Go' søndag

    SvarSlet
  2. Forstår så sandeligt godt at du har ledt efter den, så fin den er!
    Ha en go dag ;-)

    SvarSlet
  3. Fin stol, men skindet giver bare det ekstra pift :)

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare fed!
    Den er pænere med skindet :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  5. Tillykke med din nye stol. Lammeskindet passer perfekt til :-)

    Rigtig god søndag :-)
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  6. Den er så fin den stol - tillykke med den. Fortsat dejlig søndag. Knus fra Anne

    SvarSlet
  7. Ja, den er både sød og god. Min datter har den i sort.

    SvarSlet
  8. Stor tillykke med stolen. kære Susi, det passer jo helt perfekt.

    God søndagaften.

    Knus

    Amalie

    SvarSlet
  9. Hvor gad jeg godt dumpe min trætte po po ned i den stol. Den er skøn med lammeskindet.

    Sendte din pakke i fredags. Håber den når helskindet frem inden længe.

    Nyd aftenen.
    Knus

    SvarSlet
  10. Den er superflot i hvid, mærkelig de ikke laver den mere i den farve, sorte kontorstole er der nok af . knuz merete

    SvarSlet
  11. Den er da helt fantastisk. Sjældent at "nye" kontorstole ellers er pæne overhovedet.. Men den der er fantastisk ;)
    Vh
    Hexia ;)

    SvarSlet
  12. Super lækker stol du har fået dig der :-). Jeg selv sidder på en kedelig rød kørestol, måske det er tid til at få den skiftet ud.
    Jeg nyder at kigge på din blog og bliver utrolig inspireret. Som Neo Feng Shui rådgiver hjælper jeg folk med at indrette deres hjem, så de får et hjem, der støtter dem der, hvor de er i livet lige nu. Det er tit jeg fortæller kunderne om din blog - tak for en skøn og inspirerende blog :-)

    SvarSlet
  13. der ser vildt godt ud Susi, det er altid dejligt når man finder noget man virkelig ønsker sig, jeg er på jagt efter et karlekammerskab i en bestemt størrelse, til mit badeværelse men pludselig så er den der...

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.