torsdag den 7. februar 2013

Heldige Mig!!

Ja! Nu blev det min tur til at vinde, så det er ikke kun jer der er heldige.

Jeg har nemlig deltaget i Greengate´s konkurrence med deres skønne maskintape og har idag modtaget min gave som var så flot!!

Gaven bestod af en æske af deres skønne æg, et smukt June mint salat fad og de smukkeste Doris White servietter, det var da helt overvældende med sådan en smuk gave...

I kan se min æske, som jeg deltog med her! og har i lyst kan i se flere ideer med deres maskintape her på deres Facebook fan side.

Greengate har også oprette en blog fornylig, den kan i besøge her!

Tak til Greengate for de smukke sager, de føler sig allerede hjemme her hos mig :-)


Hvis i har lyst til at se min DIY på min blog " Sommerhusliv hele året" kan i se den her!





9 kommentarer:

  1. Stort tillykke med den fine gevinst <3
    Det er en smuk gave at få :-)

    Ha' en dejlig dag.

    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlet
  2. Gratulerer så mye Susi :-D Den fortjente du, etter alle gavene du har gitt ut på bloggen din!
    Å så nydelige ting du fikk :-D Love it ;-)

    Ønsker deg en riktig fin dag.

    Klem
    Mona

    SvarSlet
  3. Tillykke med det, super fin gave at få :-)

    Knus Marianne :-)

    SvarSlet
  4. Hej Susi
    Tillykke med gevinsten ... Hvor er det flot og selvfølgelig velfortjent ...
    Du giver altid gaver til andre så jeg syntes det er dejligt for dig, at det nu var dig der var heldig ...
    Fortsat dejlig dag ...
    Knus Dorthe

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med gevinsten - godt at du også selv kan være heldig, når du nu forkæler os andre med flotte give aways. Sikke en lækker gave - uha den mintfarve er bare for skøn. Knus Anne

    SvarSlet
  6. Hvor fedt :) Tillykke, hvor er du heldig at vinde så fine ting :)

    Kh. Pia

    SvarSlet
  7. Nydelig gevinst,gratulerer så mye:)

    SvarSlet
  8. sikke heldig du er :0) Men det er bestemt velfortjent..
    Ha' en dejlig aften
    KH.

    SvarSlet
  9. Tillykke med den fine gave - ja det er så dejligt at være heldig at vinde en fin gave :-)

    Ha' en dejlig dag

    Knus fra Lotte

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.