mandag den 11. februar 2013

Greengate nyheder!!!

Dem er der kommet masser af hos Gabrielles.dk det strømmer ind med alle deres skønne sager og tro mig det er svært at styre sig.

Fik lidt Greengate penge i fødselsdagsgave, så dem fik jeg hurtigt brugt igår inde hos hende, der røg også lidt ekstra, men mon ikke det går...

Glæder mig så meget til at se de nye farver på deres tæpper og puder, har købte en del viskestykker, så jeg har set hvor smukt det er i farver og design, så jeg tror ikke jeg bliver skuffet...

I kan se det store udvalg hos Gabrielles.dk  her!!

På det øverste billede kan i se lidt af det jeg lagde i indkøbskurven :-)

Hvis i har lyst kan i se billeder af mit ynglings hjørne i vores, køkken på min blog
" Sommerhusliv Hele Året" 







3 kommentarer:

  1. Kan altså ikke glemme, at du er gået SÅ amok ;0) Glæder mig til at se billeder fra dit hjem når du har fået tingene. Knus Ane

    SvarSlet
  2. Tillykke med alle dine nye fine sager.
    Det er så fint alt sammen :-)

    Ha' en dejlig dag.

    Knus Birgitte

    SvarSlet
  3. Sikke nogle smukke ting fra greengate :)
    Gabrielles.dk er bare sådan en vildt lækker webshop, hvor man hurtig kan købe sig fattig ;)
    Kram fra Nanna

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.