fredag den 1. februar 2013

Give Away Nr 11

Med denne Give Away vil vinderen altid kunne holde øje med tiden, for den heldige vinder kan nemlig frit vælge et smukt Geneva  ur fra Urkompagniet.dk

De har et kæmpe udvalg af smukke ure til uhørt lave priser og man kan helt sikkert finde et par stykker eller fem, som man bare må eje...

I kan jo selv kigge forbi her! Og se, der er så mange smukke sager...

Lige nu kan i spare helt op til 65% , i kan se mere her!



Hvis i vil være med i min Store Give Away, som trækkes d. 6 Februar 2013.

Kan i se betingelserne og smide jeres lodder i puljen Her!

De kommentarer der lægges under dette indlæg gælder ikke, for så kan jeg ikke styre optællingen, så følg linket og læg jeres lodder der :-)

P.S I kan højst deltage med 6 lodder i min Store Give Away, så har i lagt en kommentar, er det den der tæller i alle mine Give Away indtil den trækkes D. 6 Februar 2013...

Kig forbi igen imorgen, der kommer Give Away Nr 12...






















7 kommentarer:

  1. Endnu en dejlig Give Away på din blog i dag :-)

    Glæder mig til vi snart ses og hvor skal vi
    hygge.

    Stort knus <3
    Birgitte

    SvarSlet
  2. Helt vild så fantastiske gaver der er i spil i dine Give aways Susi Jeg ku`bruge det hele :-)
    God dag Knus Susanne

    SvarSlet
  3. Hej Susi
    Ihhh, hvor du frister med lækre sager :-)
    Jeg prøver at smide et par lodder i puljen, da jeg også er tilmeldt dit nyhedsbrev via email. Desuden pinner jeg flittigt dine billeder på min Pinterest ;-)
    Knus fra Panini
    (Du ved jo, hvem jeg er)

    SvarSlet
  4. Godt nok også en fed gave - krydser fingre. Knus Anne

    SvarSlet
  5. Det er godt nok noget af en super-give away du har gang i :o)
    jeg lagde en kommentar forleden, og er fortrøstningsfuld for at den gælder for alle de smukke og fine ting du udlodder :o)

    SvarSlet
  6. Fantastiske ure - Ikke nok med at man altid kan følge tiden - Men der er skam også et mekka af farver, der kun kan ramme ens bedste farveønske...

    SvarSlet
  7. Et fedt design - Der er så mange flotte ure.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.