lørdag den 26. januar 2013

Give Away Nr 5

Så skal der forkæles igen og denne gang er det Solkrogen.com som forkæler en heldig vinder...

I har nemlig muligheden for at vinde dette skønne Greengate bestik i June Mint.

Solkrogen.com har en skøn netbutik med mange lækre mærker, såsom Greengate, Rice, Chic Antique, Munkholm, Lisbeth Dahl og Blommingville og mange andre, så kig forbi Lilian´s skønne butik.

Går i ind under Hotte Tilbud, er jeg sikker på i sagtens kan gøre et Kup, i finder tilbuddene Her!

Ellers er der kommet masser af Forårs nyheder i butikken, så i kan drømme lidt om sol og varme midt i denne kolde tid .-)



Hvis i vil være med i min Store Give Away, som trækkes d. 6 Februar 2013.

Kan i se betingelserne og smide lodder i puljen Her!

De kommentarer der lægges under dette indlæg gælder ikke, for så kan jeg ikke styre optællingen, så følg linket og læg jeres lodder der :-)

P.S I kan højst deltage med 6 lodder i min Store Give Away, så har i lagt en kommentar, er det den der tæller i alle mine Give Away indtil den trækkes D. 6 Februar 2013...

Kig forbi igen imorgen, der kommer Give Away Nr 5.....









10 kommentarer:

  1. Uha uha, så som fine ting. det bliver spændende. endnu engang tillykke. knus

    SvarSlet
  2. Kunne jo godt bruge det hele :-)) hi hi

    God weekend knus luisa

    SvarSlet
  3. WAOW og du bliver ved med lækkerier! Det bestik ville jeg mega godt eje - har nemlig slet ikke noget GG-bestik, men alle gaverne er jo bare lækre, så jeg krydser alt hvad der kan krydses. Knus Anne

    SvarSlet
  4. Super flotte gaver :-) deltager gerne..og X fingre for at være heldig <3
    Hexia3@yahoo.dk

    SvarSlet
  5. Uha jeg ville gerne eje det bestik, det er så fint, håber jeg er heldig.

    God weekend, søde.

    Knus Helle

    SvarSlet
  6. Ååhh, jeg ville da elske at eje det smukke bestik :-)

    Knus Charlotte

    SvarSlet
  7. Sødt og romantisk - Forår kom hid. Det er så oplagt at fejre foråret med dette skønne sæt.

    SvarSlet
  8. Hvor er det smukt. Ser kun glade gæster ved et smukt bord.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.