torsdag den 10. januar 2013

Endnu flere Greengate Nyheder!!

Gabrielles.dk har nu fået lagt endnu flere smukke nyheder ind fra Greengate´s nye sommer kollektion, det er altså så flot en kollektion i år, så jeg kan næsten ikke styre mig, vil helst have det hele...

Har også bestilt en hel del, men der skal helt sikkert noget mere hjem til mig i løbet at foråret...

Er totalt vild med den nye mint grønne farver og tror bestemt også at den bliver sommerens farve sammen med den hindbærrøde, de to farver klær hinanden så godt...

I kan se mange flere nyheder Her! og der vil hele tiden komme nyt i butikken, så hold godt øje...

Husk !!! Gabrielles starter hendes populære udsalg d 14 / 1 2013 der er helt sikkert mange penge at spare....




3 kommentarer:

  1. Har lige været inde og kigge og jeg er da fuldstændig forelsket!!
    Du har ganske ret i at det er en smuk smuk kollektion de har lavet.... Bliver svært at styre sig :-)

    Glæder mig til at se hvad du har fået købt.

    Klem fra Louise

    SvarSlet
  2. Hvor er der da mange fine ting, der kan friste os svage sjæle ;o)
    Snupper lige udsalget først og så må jeg se ...
    hvad jeg ikke kan undvære-
    kh. Hanne

    SvarSlet
  3. Glæder mig som altid til udsalg hos Gabrielle <3
    Der er altid gode sager at vælge imellem.

    Ha' en dejlig dag.

    Knus Birgitte

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.