fredag den 21. december 2012

Glædelig Jul !!!

Det vil jeg ønske jer allesammen og håber i får nogen dejlige dage sammen med dem i holder af.

Tak fordi i kigger med på min blog, det betyder rigtig meget for mig, at jeg kan få lov til at inspirere jer i hverdagen.

Nu varer det ikke længe før jeg runder 1 Million læsere på min blog, så nogen har der været forbi igennem tiden og jeg er glad for hvert et besøg, håber jeg fortsat kan være med til at inspirere og hjælpe med gode råd i 2013, som jeg håber bliver et lykke år for os alle, trods tallet 13 :-))

Nu vil jeg trække stikket ud og bare hygge mig med mine kære med dejligt Jule mad og skønne gaver, glæder mig helt vildt til anden og risalamanden, så for min skyld må det gerne blive Juleaften imorgen :-)
Glædelig Jul Allesammen..

Julekram fra Mig.....








27 kommentarer:

  1. Kære Susi.
    Det lyder rigtig fornuftigt. Også Glædelig Jul til dig og dine.
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  2. Kære Susi

    så vil jeg da også dig og din familie en dejlig jul og vi ses på bloggen efter jul :)

    kram

    SvarSlet
  3. Jaki cudowny, uwielbiam te wszystkie skrzaty. Pozdrawiam serdecznie.

    SvarSlet
  4. Kære Susi

    Jeg vil helt klart være en af dem der også er der i 2013, jeg er jo nødt til at følge med i alle de fine ting du finder på - jeg har stor fornøjelse af at følge med i din blog og se på dine smukke billeder.

    Også en rigtig glædelig jul til dig og din familie, ja jeg glæder mig også til alt julehyggen og ikke mindst den dejlige julemad - men næsten allermest at have fri i laaaaang tid, det bliver dejligt.

    Mange juleknus og kram fra Lotte

    SvarSlet
  5. Kære Susi
    Glædelig jul til dig også. Tak for hyggelige og inspirerende indlæg i 2012 - glæder mig til mere ;o)
    også tak fordi du kigger med hos mig. Det sætter jeg stor pris på.
    Kh. Hanne

    SvarSlet
  6. Kære Susi.
    En glædelig jul til dig og familien.
    Knus Gitte

    SvarSlet
  7. Glædelig jule til dig også ;)

    SvarSlet
  8. Ville lige forbi og ønske dig en rigtig glædelig jul ! ♥
    Jule kram
    Birgitte.

    SvarSlet
  9. .....Hej Susi..En rigtig glædelig jul ønskes du og din
    familie....husk nu og træk stikket helt ud..ingen gør det selv projekter..nyd hinanden.Jeg vil glæde mig til at se hvad i finder på i 2013..
    kærlige hilsner fra Diana

    SvarSlet
  10. Kære Susi
    en rigtig glædelig jul til dig og din familie
    Knus Charlotte

    SvarSlet
  11. Glædelig jul til dig og dine Susi - en fornøjelse at kigge med her hos dig ;O)

    SvarSlet
  12. Kære Susi, Rigtig glædelig jul til dig og resten af familien. Kommer til at savne min næsten daglige dosis "Indretning med farver" i juledagene. Glæder mig til at følge og se dig i det nye år. Juleknus Anne

    SvarSlet
  13. Også glædelig jul til dig :o)
    - og jeg skal nok snart sige hvornår jeg kommer omkring og henter kæresteparret - i det nye år.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  14. Hej Susi
    vil ønske dig og din familie rigtig glædelig jul. Du kan tro jeg vil kigge med på bloggen i 2013 ,det kan jeg slet ikke undvære.Og håber vi kan "afslutte" vores handel mellem jul og nytår. :O) bedste hilsner Merete

    SvarSlet
  15. Hej Susi
    Rigtig glædelig jul til dig og din søde familie. Det er så dejligt at besøge din blog og nyde alle dine dejlige billeder og ideer <3
    Klart vi ses i 2013 <3

    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlet
  16. Kære Susi rigtig glædelig jul til dig og din familie, tak for at følge dig i året som gik. Ses næste år knus

    SvarSlet
  17. Riktig god jul til deg og dine, Susi - kos dere masse :-)

    Klem Siv

    SvarSlet
  18. Kære Susi..

    Jeg håber at du og familien får en dejlig jul med masser af god mad og hygge..:-)
    Gaver bliver det jo nok også kender jeg dig ret..;-)
    Vi er syge til en forandring;-)..men julemaden skal nok blive lavet og spist.
    Godt man kun skal være os i juledagene.

    Stort juleknus til dig fra mig.

    Lisbeth

    SvarSlet
  19. Kære Susi,

    tak i lige måde.

    Frohe Weihnachten und einen guten Rutsch.

    Hyggelig, at "møde dig" herinde.

    Knus

    Amalie

    SvarSlet
  20. Kære Susi
    Jeg håber du får en vidunderlig jul sammen med din familie, samt et lykkebringende nytår.
    Jeg holder meget af at lægge vejen forbi her på bloggen, og vil se frem til også at kigge forbi i det nye år ;0)
    Tak for mange smukke billeder og inspirerende indlæg.
    Stort kram herfra

    SvarSlet
  21. Kære Susi

    Jeg håber I får en helt fantastisk jul og et godt lykkebringende nytår alle sammen.

    Tak for dine fantastiske billeder og skønne blogindlæg gennem året.
    Og 1 million - Stort tillykke. Fuldt fortjent.

    Julehilsner fra Lise

    SvarSlet
  22. Rigtig glædelig jul Sussi, håber det bliver nogle dejlige dage med familien!

    Kram Helle

    SvarSlet
  23. Rigtig glædelig jul til dig og dine Susi ;0)

    SvarSlet
  24. Glædelig jul til dig Susi- så er det næste jo snart vores fødselsdag 3. februar. Knus heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Heidi

      Ja! Nu varer det ikke længe før vi bliver et år ældre, men det kan jo ikke ses :-))

      Knus Susi

      Slet
  25. Tusind Tak for alle de søde hilsner.
    Vi er lige kommet hjem fra Sjælland, hvor vi har hygget med familien, så nu skal vi bare slappe af og nyde de sidste Julefdage inde vi skal ind i det nye År.

    Håber i har haft en dejlig Jul og fået lige det i ønsker jer for det har vi vist allesammen, der er kun en bytter, så det er bare dejligt :-)

    Ha´en fortsat Glædelig Jul :-)

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.