lørdag den 17. november 2012

Min nye Maileg nisse...

Helen som min nye Mailgnisse hedder, har allerede fundet sig en plads og jeg tror hun glæder sig til Julen står for døren.

Duften af pebernødder, gran og kogler, hvem glæder sig ikke til det....

Jeg har fundet Helen hos Møllegaarden.dk som lige har fået lavet hendes netside så flot og endnu mere fristene at gå på shopping i...

Jeg er begyndt at gemme noget af alt det væk, som der ikke bliver plads til, når først Julekasserne kommer frem, så nu varer det ikke længe, før der skal pyntes i det lille hjem..... ( er så småt begyndt)

Imorgen skal jeg lave  noget, som jeg husker helt vildt fra min barndomjul.

Nyder Kenneth ikke har ikke har gang i alt muligt lige i tiden, så kan jeg bedre finde ro til at pynte op stille og roligt...

Julen skal vi nemlig holde hjemme, sammen med vores drenge og svigerdatter, det bliver så hyggeligt ...

Ha´en rigtig dejlig weekend derude...















20 kommentarer:

  1. Kære Susie,
    Jeg elsker disse nit! Jeg har også, og er helt tilfreds med det! Du fik smukt placeret og dekoreret! Gode ​​billeder!

    Mange hilsner og knus, Birgit

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you sweet Birgit, lovely you always have time to stop by.

      Wishing you a lovely weekend ..

      Hugs Susi

      Slet
  2. Hvor er hun fin:) Har også fundet nissepar jeg bare må have - men havde manden med nede i byen - så smutter selv lige ned og henter på mandag:)

    SvarSlet
  3. Hej Charlotte

    Kender det godt,når manden er med :-)

    Så må du afsted igen, er det dem du søgte, eller skal jeg stadig holde øje med dem ?

    Ha´en dejlig weekend

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Så fin en nisse, og den har en hædersplads :o)

    Kan godt forstå, at du glæder dig til at hygge og pynte :o)

    Knus fra Vibeke

    SvarSlet
  5. Hej igen. Nej leder og leder, men kan bare ikke finde dem og de er abolut mine favouriter - så du må endelig hjælpe med at søge videre:)
    Knus

    SvarSlet
  6. Hej Vibeke

    Ja! Hun har fået en af de bedste pladser og jeg kan se hun nyder det:-))

    Er du gået lidt igang ?

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Susi.
      Ja, jeg er gået lidt i gang, men har ikke fået taget fotos.
      Weekenden er gået med at have gæster, og så skal der jo laves mad og hygges.
      Vi fik et par timer til at gå med at flette julestjerner :o)
      Håber du har haft en god weekend og at det går bedre med din finger!!!
      Knus fra Vibeke

      Slet
    2. Det lyder da rigtig hyggeligt med gæster, er sikker på du rigtig har forkælet dem :-)

      Fingrene har det bedre idag Tak..

      Ha´en dejlig dag søde.

      Knus Susi

      Slet
  7. Hej Charlotte

    Det kan du tro jeg skal nok holde øje :-)

    Ha´en fortsat dejlig aften..

    Knus Susi

    SvarSlet
  8. Dejlig opstilling - man kommer helt i julehumør når man kigger ind på din dejlige blog. Knus Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde og Tak fordi du altid er så sød til at kigge forbi <3

      Knus Susi

      Slet
  9. Det er bare Så fint det hele, du forstår altid bare lige at opstille det så flot. Jeg ville også så gerne have en Maileg nisse, men det bliver der vist ikke råd til i år. Ved du evt. hvad en mellem str nisse måler, og en kanin :) kram

    SvarSlet
  10. Hej Andriette

    Du må da med på Maileg lagersalg næste gang, der er mange penge at spare...

    En Medium kanin måler ca 51 cm og en Nisse måler ca 53 cm..

    Tak for din hilsen.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  11. Tror sørme vi må adoptere en "Helen" her i julen. :-)
    God weekend Susi
    Kram Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Birgitte

      Ja! Det kan jeg godt forstå, hun er nemlig rigtig sød :-))

      Ha´en fortsat dejlig aften...

      Knus Susi

      Slet
  12. Så fint Helen sidder der. Det kan hun kun nyde :-) Glæder mig til at se flere julebilleder på din blog - jo mere du kommer ned i kasserne :-)

    Knus Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Birgitte

      Ja! Hun sidder rigig glad og tilfreds..

      Der kommer løbende lidt billeder på ligesom sidste år.
      Så håber jeg i kan bruge mine ideer.

      Ha´en dejlig dag

      Knus Susi

      Slet
  13. Åh så deilig!:)Ønsker deg en flott søndag!God klem:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Camilla

      Tak for din søde hilsen..
      Ønsker også dig en dejlig Søndag :-)

      Knus Susi

      Slet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.