onsdag den 19. september 2012

Nyt Greengate Til Jul!!

Så kom min kasse med nogle af de fine sager fra Gabrielles.dk.

Det blev en kasse fyldt med de skønne Bambi ting, som jeg bare er helt og totalt forelsket i.
Glæder mig så meget til de skal pryde vores hjem her i Julen....

Hvis ikke i lige har fået set det,så er Gabrielle.dk begyndt med at have fem ting, som hun hver dag sætter ned med 70 % og der er mange fine ting, har allerede fået handlet en hel del:-)

I kan se "Dagens tilbud"  Her!!  Der er så mange fine ting, det er jo perfekt til julegaver, hvis man er begyndt at tænke i de baner.

Gabrielles har også, som en nyhed i  år lavet en Julekalender.

Hvis man har en sød veninde eller en mor, som bare skal forkæles lidt,  eller måske.... trænger man bare til at forkæle sig selv:-) i kan se meget mere om de fine julekalendere Her!

Husk nu!! At holde øje godt øje med Gabrielles Pulterkasse, der er rigtig mange flotte ting i og i spare 50 % det er da værd at tage med....

Her kan i se lidt af det, som jeg fik med posten idag:-))















9 kommentarer:

  1. Hej susi ! Nej hvor sjovt, jeg har bestilt nøjagtig det samme. Fik det i fredags. Kan næsten ikke vente til jul. Mit skab er fyldt med nye sager til jul. Har lige bestilt de lyseblå trommer fra Ib Laursen, så nu må jeg vist hellere holde. Ha en go dag :) hilsen Lene fra Ålesteup :)

    SvarSlet
  2. JUL... ja tiden nærmer sig hastigt, min datter har fødselsdag 9 okt. og når først den er passeret, syntes jeg julen kommer lyn hurtig.

    Monat

    SvarSlet
  3. Sikke fine sager! Glæder mig til alt juleriet herinde:-)

    SvarSlet
  4. Så nydelige saker ♥
    Åååå, som jeg gleder meg til jul:)

    SvarSlet
  5. Jul !
    Ja snart er det jul igen
    Knus Karina

    SvarSlet
  6. Så fine ting, du har erhvervet dig.
    Jeg har også bestilt hjertet med Bambi på samt lommeletter m.m.

    knus Vibeke

    SvarSlet
  7. Hold op en skøn pakke med lækre sager. Jeg er også vild med den Bambi-serie, så må nok også se om jeg kan få fat i et par småting derfra. Knus Anne

    SvarSlet
  8. Du forstår da også at finde sagerne, søde Susi.
    Tak for tippene ;0)
    Knus Lene.

    SvarSlet
  9. Tak for jeres søde kommentarer :-)

    Ja! Nu varer det ikke længe før Julen står for dørene, eller retter sagt julepynten begynder at komme i butikkerne, det bliver så hyggeligt.

    Selvom jeg siger til mig selv hvert år, at jeg har rigeligt, så kommer jeg alligevel til at bruge en formue på alt det smukke pynt:-))

    Det er jo lidet svært at lade være med alle de smukke sager der frister:-))

    Ha´en dejlig aften allesammen.

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.