fredag den 14. september 2012

Nye Greengate Muleposer

Det har jeg brugt de sidste par dage på at sy til mit badeværelse.
Greengate forhandler dem ikke længere og det er jeg rigtig ked af, da jeg bruger dem overalt i huset.

På kontoret til alle mine ledninger, lader og andet vi har brug for.

I køkkenet til fyrfadlys og klude, da vi ikke har så mange skuffer og sidst med ikke mindst på bade værelset til føntørre, glattejern og vaskeklude...

Det ser så hyggeligt ud, når de hænger på knagerne og så er de samtidig nyttige.

Jeg fik syet fore styk og det var slet ikke så svært som jeg troede, så det gør jeg gerne igen:-)

Læg mærke til de passer til den bort, som jeg har syet på min håndklæder fra Ikea.

Selvom det ville være meget nemmere hvis Greengate fik dem i deres kollektioner igen..









7 kommentarer:

  1. Super fint
    Du syr så pænt...
    Jeg er i gang med poseholdere
    det er oss en dejlig praktisk ting
    og en til vatrondeller til en veninde

    knus

    SvarSlet
  2. Meget fine stofposer, du har syet.
    Dem kunne jeg godt tænke mig at kopiere......altså at sy nogle lignende :o)
    Har du brugt viskestykker?
    Og det rødternede stof er vel ikke GG.

    Knus Vibeke

    SvarSlet
  3. Fine poser, jeg likte også de gamle fra GreenGate ;0)
    Ha en fin weekend, Susi!
    Kh Nina

    SvarSlet
  4. Så fine de er:)
    Du er flink Susi ♥

    Ha en fin helg!!

    SvarSlet
  5. De er bare så flotte og du laver alt så smukt! God idé med at bruge dem til ledninger m.m. på kontoret. Dejlig fredag aften og knus fra Anne

    SvarSlet
  6. De er rigtig fine susi! Jeg har modtaget min ting fra gavekortet. De er så fine. Viser dem på bloggen senere!
    God aften
    Kh Anne-Sofie

    SvarSlet
  7. Nej hvor er de flotte
    Knus Karina

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.