søndag den 9. september 2012

Ny hylde igen igen!!!

Forleden aften da vi var gået i seng og lå og læste , fandt jeg bare en hylde i et af de gamle
Cath Kidston blade, som man gratis kan få tilsendt, hvis man tilmelder sig Her!

Jeg var bare helt forelsket i den gamle hylde, så jeg blev simpelthen  nødt til at vække Kenneth og vise ham den, han elsker at blive vækket, når jeg lige skal vise ham noget eller får en ide:-)

Sådan er det at bo sammen med mig, jeg har ikke det man kalder tålmodighed, når først jeg får en ide.

Han brummede bare  og sagde Ja ja... jeg sover altså God Nat:-((

Okay!! Sure... Så venter jeg bare med at vise dig den til imorgen...og så lå jeg ellers vågen og tegnede den oppe i mit hoved.

Jeg fik overtalt ham til at lave den til mig, den næste eftermiddag, for man skal helst ikke snakke til ham om morgenen, han hader at snakke så tidligt:-)) han vågner først op af formiddagen:-))

Men sød som han er, gik han igang da han kom hjem og nu er den malet og sat op inde i stuen, den er bare blevet helt perfekt, han er sku´ lidt god ham min kære husbond:-))

Den er lavet af vores gamle gulvbrædder, så den ser gammel ud:-)















15 kommentarer:

  1. Hold op han er hurtigt:)
    Knus

    SvarSlet
  2. SUSI...du er forkælet...!..:-)
    Ham Kenneth vil vi altså godt låne om eftermiddagen...lol
    Han er jo en mester møbel mager.:-)

    Knuz fra Lisbeth

    SvarSlet
  3. Du er da bare heldig! Han er sgu god' ham Kenneth!
    Jeg glæder mig til at få min vinkurv :) Det er dagens optur for mig efter at have gloet i en bog hele dagen.
    Hav en dejlig aften
    Herhjemme står den på æblekager med æbler fra bedsteforældres have :)
    Kh Anne-Sofie

    SvarSlet
  4. Ja han er godt nok handy, din dygtige mand. Men jeg kan godt forstå han er morgensur, når han sådan bliver vækket om aftenen, når han lige er faldet i søvn ;-)) Hylden og alt det andet er bare så fint.
    Knus

    SvarSlet
  5. Ha Ha. jeg havde fluks taget ham på ordet der midt om natten, ingen diskution dagen efter for nu havde han jo lovet det c")
    Dejligt at se du er kommet på plads igen.

    SvarSlet
  6. Åh - hvor gad jeg godt at have sådan en Handyman - Heldige dig, men det har du jo nok fortjent :-)
    Pas på ham :-)

    SvarSlet

  7. Hvor er du heldig at have sådan en mand:o)
    Det ser meget fint ud.

    Knus Vibeke

    SvarSlet
  8. Puha ... gid det gik lige så hurtigt her i huset ;0)

    SvarSlet
  9. Wauuu... den er vel nok flot Susi!!! Og tusinde tak fordi du viser mit billede med navn, samt linker :) Du er en skat <3
    Knus Tina Kig forbi min blog idag, der er et par malerier du sikkert kan li'.. OVERASKELSE!!!!

    Knus Tina

    SvarSlet
  10. Åhhh altså Susi man kan ikke lade være med at trække på smilebåndet når man læser dit indlæg ;-)

    Kan ham Kenneth ikke lånes ud? han er da bare guld værd, endnu en fin ting han har fået lavet til dig ;-)

    Knus fra Lotte

    SvarSlet
  11. Hvor er den bare fin - du er så kreativ, den er jo smukt pyntet op og sikke en skøn mand du har ;0)

    Knus Tanja :)

    SvarSlet
  12. Super lækker er den hylde altså bare susi,Nåå det kan jeg da ikke forstå at han bliver sur når han nu lige sover :-))) susi forfanden :-)) men kender det alt for godt

    Knus Og dejlig dag

    Sisse

    SvarSlet
  13. Flot hylde.
    Og det er simpelthen en utrolig sød mand, du har, når han så hurtigt lige får lavet en yndig hylde til dig. :-)

    SvarSlet
  14. For pokker din mand vil jeg altså gerne låne en weekend ( smiler), lejer du ham ud???
    Hvor er den bare fin, og han er da bare hurtig i optrækket, hva?
    Knus Anja

    SvarSlet
  15. Ej hvor er han bare god, ham Kenneth - han kan godt være stolt af sit arbejde... tror lige jeg må vise min tømrermand (ole-min mand) hvor fin din hylde er:)
    Knus fra Mette

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.