søndag den 23. september 2012

Maileg nyheder Hos Møllegaarden!!

Der er nemlig allerede kommet masser af nyheder fra Maileg, så man kan jo slet ikke lade være med at komme lidt i gang med Jule forberedelserne...

Jeg ved ihvertilfælde, hvad der står øverst på min ønskeseddel, når det gælder Maileg.
(Hvis i vil se meget mere så klik Her! og se det sidste nye katalog.)

Der kommer igen i år, så mange skønne sager derfra og Møllegaarden.dk får det meste af det i butikken, så det er svært at styre sig:-))

Nu kan i sidde her og drømme om Jul og Maileg imens vil jeg besøge en dejlig veninde, som jeg skal hygge med i nogle dage, så det bliver ikke så meget, jeg kommer på bloggen eller på vores
Greengate Facebook gruppe de næste par dage, men mon ik´ det går:-))) selvom jeg vil savne jer og den hyggelig snak , der altid er på siden...

Vi ses snart igen, det kan jo være jeg lige får tid til at kigge forbi en af dagene, jeg tager jo min computer med....

Ha´en skøn Søndag allesammen, vi ses lige pludselig:-))






6 kommentarer:

  1. Uha ved slet ikke om jeg tør kigge nærmere på nyhederne fra Maileg... For er da helt sikker på jeg bliver fristet og kommer i julehumør;-)

    SvarSlet
  2. Åh jeg glæder mig allerede til jul. Elsker at pynte op,men i år glæder jeg mig ekstra meget - jeg skal også ud af rejse. Rigtig god veninde hyggedage til dig.

    Knus

    SvarSlet
  3. Ingen jul uden Maileg - den lille nisse med snemanden er et must have denne jul for han er da bare sød! Paddehattene er også søde ;0) Hyg dig med din veninde. Knus Anne

    SvarSlet
  4. Skønne sager du viser frem, det er en skøn tid vi går i møde. Jeg er vældig inspireret af din julesæk, kunne godt tænke mig at lave en til æblepigen her til jul.

    SvarSlet
  5. Hei høpp!

    Mye lekkert fra mailegg nå,masse å ønske seg:)

    Håper du hadde en fin dag med din venninne:)

    Nyt ny uke!

    Klem Linda:)

    SvarSlet
  6. Hej Bea

    Ja! Man kan nemt blive fristet, så det kan være farligt at følge linket:-))

    Hej Andriette

    Det lyder da bare rigtig hyggeligt med rejse i Julen, har du prøvet det før, for vi har ofte talt om det, men jeg tror jeg vil have det svært med at være væk hjemmefra i julen...

    Hej Anne

    Tak søde Anne, ja den lille nisse er bare rigtig cute, ham må jeg også bare eje:-)

    Hej Jeannett

    Ja! Den er nem og enkel og sy, men man kan jo bruge andre mønstret viskestykker, tænker på når Netto har nogle til bare 10 kr, så kan den vist ikke blive billigere.
    Dejligt du kan bruge min ide.
    Er sikker på æblepigen vil blive lykkelig:-)

    Hej Linda

    Ja! Der kommer så mange fine sager fra Maileg, så man bliver nemt fristet.

    Havde nogle skønne dage kan du tro.

    Ønsker også dig en skøn uge.

    Tak til jer allesammen for alle de søde kommentarer, det er så hyggeligt!!

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.