tirsdag den 11. september 2012

Lækkert Nyt Hos Gabrielles.dk

Uha... nu er alle de smukke sager beyndt at komme i Gabrielles skønne butik.
Jeg har gået og ventet spændt på at det fine hjerte med bambien, skulle komme og nu er det der:-)

Glæder mig så meget til at se det live, er sikker på det er lige så smukt i virkligheden.

Så er der  også lige den søde dåse, som man kan købe med et fint viskestykke i,  man kan også købe viskestykkerne uden dåse, hvis man f.eks har en sød ide med de fine viskestykker, det har jeg nemlig, så det glæder jeg til at komme igang med.

Nu er sommeren jo ved at være ovre, så bliver der en masse inde tid, til at være kreativ...

For ikke at glemme den fine Bambi pude, den er da bare for skøn...uha det kan blive en dyr fornøjelse kan jeg mærke:-))

Gabrielles.dk har også fået de smukke Franske pastiller og den lækre Kusmi te som i finder her under " Det søde Liv"

Er der noget specielt fra den nye kollektion, som i har ønsket jer??









3 kommentarer:

  1. Hej
    Ja det er lækre sager men har helt klart ventet på julehjertet med bambi samt viskestykkerne med bambi. Er vild med puden også men den er dog ikke bestilt i denne omgang.
    Hilsen Ditte

    SvarSlet
  2. Hejsa susi. Jeg er vild med bambi tingene og sandy Mint. God dag fra heidi

    SvarSlet
  3. Åhh ene lækre sager ;0) Knus Anne

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.