tirsdag den 25. september 2012

Hjemme igen!!

Efter et par skønne dage, sammen med den dejligste Quinde....

Vi har rigtig hygget og slappet af og snakket den halve nat og igår fik vi den skønneste wellness ansigtbehandling med Ole Henriksen´s skønne produkter, de står helt sikkert på min ønskeseddel til Jul.

Det jo ligesom at blive født på ny, med sådan en dejlig behandling, dem skulle man unde sig selv meget mere...

Nu er jeg så hjemme igen og er så glad for at komme hjem og se at min kære husbond bare er kommet langt med vores badeværelse, nu mangler der faktisk kun at blive lavet skabe og skuffer, så nu begynder det at ligne noget.

Glæder mig som et lille barn til at få lov til at indrette derude og til at vise det til jer allesammen.

På vejen hjem kørte jeg lige inden om Super Best for at hente de berømte Engelske flødeboller, som der er flere der har søgt.
Nu jeg alligevel var der, skulle jeg lige se, om der var andet spændende på hylderne og det var der sørme...

Der var  disse fine vafler fyldt med pink og hvid Mach Mallow, dem kunne jeg ikke stå for, syntes de var lidt sjove og de smager faktisk okay!!!
De anderledes delikatesser som Super Best har kommer fra firmaet Her!

Det er så hyggeligt når man finder noget, man ikke sådan ser til hverdag, jeg kan simpelthen ikke lade vær med at købe det...


Husk!! at det er imorgen jeg trækker min Give Away fra PetitFlora.dk, så i kan stadig nå at være med i kampen og det fine fuglehus:-))








8 kommentarer:

  1. Det høres skjønt ut,og var sikkert vel fortjent!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlet
  2. Det må være anledningen til at lave mine egne issandwich. Fik for et stykke tid siden sådan en bageplade til sandwich stykker, og med min ismaskine burde det da være lige i skabet. Tak for det!

    SvarSlet
  3. Velkommen hjem igen skønne du <3
    De ser nu ellers lækre sprøde ud de vafler :)
    Knus Tina

    SvarSlet
  4. Velkommen hjem - lyder til at det har været nogle dejlige dage dig og din veninde har haft ;0) Glæder mig meget til at se dit nye badeværelse - som sikkert er blændende smukt ;0) Knus Anne

    SvarSlet
  5. Velkommen hjem og tak for din søde hilsen. Det varmede. :-)

    Vi er ved at sætte hus i stand og flytter til nyt sted ca. om 14 dage, så derfor har der været stille, men du kan tro jeg stadig kigger forbi og glæder mig til at vende tilbage igen.

    Kram Birgitte

    SvarSlet
  6. Hej Susi.
    Så var det fordi du var ude, at dit hus så så mørkt ud.....
    Jeg var med min mand til undersøgelse på sygehuset og da vi kørte derfra kunne jeg kende dit hus herfra bloggen. Havde ellers glemt alt om, hvor i Himmerland du boede. Nåede også en rundtur i rundkørslen, for min mand synes jeg skulle tjekke navnene på postkassen. Og det var dit hus. Pudsigt!
    Ha en dejlig dag!
    Lotte

    SvarSlet
  7. Jeg må vist også forbi super Best og prøve de engelske flødeboller, nu har du jo nævnt dem så mange gange... Dejlige billeder...

    SvarSlet
  8. Hej Cathrine

    Ja! Det var så dejligt lige det jeg trængte til:-)

    Hej Prinsesse Suh

    Det er ikke is der er i vaflerne, men march Mallows, men man kan da sagtens putte is i, det lyder rigtig lækkert:-)

    Hej Tina

    Tak søde<3
    De smager faktisk rigtig godt, så dem kan du roligt købe, ellers kan jeg købe nogen med til dig, når jeg kommer til 1. Dec...Det varer jo ikke længe:-)

    Hej Anne

    Det har bare været nogle dejlige dage, kunne sagtens tage afsted igen i morgen:-)

    Ja! Det er ved at blive rigtig fint og glæder mig så meget til at vise jer det.

    Hej Birgitte

    Dejligt at høre fra dig.
    Det lyder da dejligt med nyt hus, glæder mig til at se billeder.
    Håber i har det godt.

    Hej Lotte

    Ej! Hvor ærgerligt jeg ikke lige var hjemme, det kunne have været så hyggeligt med besøg, det må vi gøre en anden gang:-)

    Hej Tine

    Jeg har købt dem til dig og Loppe søde og i får dem , når vi ses 1. Dec, så er jeg sikker på de kommer hele frem.

    Tak for alle jeres søde hilsner

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.