lørdag den 15. september 2012

Greengate cover til min Iphone.

Det er lige det jeg har fået og det er bare super flot.

Jeg fandt deres side da jeg søgte efter blomstret cover til min nye Iphone, som jeg endelig fik taget mig sammen til at investere i.

Mine kære unger syntes jeg var så gammeldags, når jeg rendte rundt med min gamle Nokia klaptelefon, men jeg hader og skal omstille min hjerne til noget nyt teknik, så jeg har trukket det ud rigtig længe:-))

Men nu skulle det være, fik et godt tilbud fra mit mobil selskab, så jeg slog til, det var lige før ungerne ikke troede på mig, da jeg sagde jeg havde bestilt den:-))

Jeg vil sige, den er lidt klodset at rende rundt med i forhold til den gamle og så er der meget at lære, men det må komme med tiden:-))

Hvis i skulle blive fristet til at få jeres helt eget specielt designet cover, kan i se meget mere her hos CaseApp.dk Kan varmt anbefale dem, de har en super god service og er hurtige til at leverer.

På det øverste billede kan i se det cover, som jeg har fået designet efter et postkort fra Greengate, som jeg har haft i mange år.

Måske også en opfordring til Greengate om at de meget gerne må lave sådan nogen fine cover, så vi kan købe dem i deres smukke farver og design.

Det næste er et som jeg lavede derinde og som jeg nok også bliver nødt til at eje:-))
Et billede af mine søde Sonny Angels...


P.s Hvis I kigger ind på deres Facebook side, har de ofte rabat, som de tilbyder deres kunder.
til og med imorgen d. 16 September 2012 , giver  de 20 % rabat hvis i skriver koden
" MARTINMELIN" når i bestiller.










14 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare super flot us Susi :) En rigtig god og sjov ide'.. der er efterhånden helt vildt hvad man efterhånden kan få lavet af speciel design til sig selv.. Så er det man ville ønske at man have sådan een mobil ;D))
    Rigtig god weekend
    Knus Tina

    SvarSlet
  2. Hvor smart at man selv kan designe sit cover. Fint resultat.
    Jeg har ingen iPhone og ikke engang en smartphone, så jeg må vel også siges at være gammeldags. Men det har jeg det glimrende med.

    SvarSlet
  3. Så fine de var:)
    Helt ai Susi stil ♥

    SvarSlet
  4. Det ser flot ud og det er da super smart at man kan designe sine egne covers. Det må jeg gøre når jeg udskifter min "gammeldavs".
    Knus Gitte

    SvarSlet
  5. Hvor smart - har nu kun en god gammeldags endnu:)
    Knus

    SvarSlet
  6. Super flot !
    Det önsker jeg også til min IPhone
    Knus karina

    SvarSlet
  7. Was für eine zauberhafte Idee...das sieht so wunderbar aus♥
    Liebe Grüße
    birgit

    SvarSlet
  8. Hvor sejt - har desværre ikke en Iphone, endnu ):

    - Kit

    SvarSlet
  9. Smart smart men også lidt pebret... Hvis man får tabt sin iPhone (og det gør man desværre , har haft en iPhone i mange år så ved det af bitter erfaring...så er det altid coveret det går ud over.. Også er det dyrt.. Men vildt smart og chekket. Jeg tror bare jeg må nøjes med dem jeg har fra h&m til 39.95.... Hihihi.., og hvem ved måske en iPhone 5 banker på døren snart i arbejdsøjemed...

    SvarSlet
  10. Hei susi!
    Dette ble jo bare nydelig!
    En stilig ide:)
    Ønsker deg en flott søndag!
    God klem fra meg:)

    SvarSlet
  11. Tak for alle jeres søde kommentarer

    Er bare så glad for det fine cover og syntes det er en rigtig fed ide de har fåetmed at man selv kan designe sit eget cover.

    Ha´en dejlig Søndag

    Knus Susi

    SvarSlet
  12. Hej Susi

    Tillykke med din nye mobil, hvor er den bare super fin - hvis der er nogle der skulle have en Greengate-mobil så kan det da heller ikke være andre end dig ;-)

    Den er virkelig fin.

    Knus fra Lotte

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.