søndag den 30. september 2012

Greengate Badeforhæng!!

Det fik jeg endelig syet færdig igår, det har taget lidt tid, men det gør det indimellem med mine ting.

Men nu er det færdigt og det ser bare så fint ud.

Jeg havde et badeforhæng fra Greengate før med fine store blomster, men det blev lidt for gult, nu Kenneth har malet det hele hvidt derude.

Havde købt nogen meter Greengate stof hos Møllegaarden.dk som var meningen jeg skulle bruge som forhæng ved bordet derude.

Men jeg har istedet fået Kenneth overtalt til at lave skuffer og skabs låger, det er altså nemmere at holde.

Så derfor tænkte jeg, at det måtte kunne bruges som badeforhæng.

Jeg har syet badforhængs stof på indersiden, så det kan tåle at blive vådt.

Har haft det før, da jeg havde den Franske Stil, der havde min mor syet det til mig i hør med badeforhængstof på indersiden og det holdt rigtig fint, faktisk i rigtig mange år og endte med at en veninde overtog det, så det kan sagtens holde...

Håber i kan bruge ideen:-))

Ønsker jer en dejlig Søndag.....









9 kommentarer:

  1. Jamen det er jo et af dine yndlingsmønstre...

    Så kan du nyde det hver dag...

    Meget fint og en go ide Susi

    Knus
    og
    fortsat go søndag !

    SvarSlet
  2. Det ser vel nok fint ud. Flot arbejde ♥
    Jeg kan så godt lide det mønster og har to håndklæder i det.

    Knus fra Vibeke

    SvarSlet
  3. Hvor bliver det bare smukt! God søndag. Knus Anne

    SvarSlet
  4. Det var veldig søtt - kunne tenkt meg et slikt selv, men nå har vi dessverre dusjkabinett og dusjhjørne både hjemme og på landstedet ;-)

    Ha en fin søndag - klem Siv

    SvarSlet
  5. det var sgu da smart - syndes altid mit badeforhæng (stof) bliver så grimt:)

    SvarSlet
  6. Hvor er det flot. Kom lige til at tænke på sangen gå glad i bad :-)
    Sådan et badeforhæng kan man da kun blive i godt humør af.
    Knus Anette

    SvarSlet
  7. Hold da op Susi .. det ser skisme da godt ud!! Og rigtig smart ide..
    Knus Tina

    SvarSlet
  8. Nej hvor er det flot
    Knus Karina

    SvarSlet
  9. Hej Susi

    Hvor er det bare fint - og når du syr det selv får du det jo lige som du vil ha' det.

    Knus fra Lotte

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.