torsdag den 20. september 2012

Fin kasse!!

Fra Ib Laursen som jeg har tryllet lidt med.

Jeg købte den engang i sommer, da jeg var til ophørsudsalg i Løgstør til bare 7,50 kr tænkte at den måtte kunne bruges til andet end en adventstage, så den har fået to gange hvid maling, så den blev fin hvid  igen og så har Tanja fra Rosenlund.dk lavet en fin skabelon til mig, hvor der står Greengate, så nu er det en Greengate kasse, som kan bruges til mange fine ting.

Tanja kan lave lige den tekst, som man har brug for, både som Wallstickers og som skabelon, som den jeg har brugt her...

Jeg har sat noget af mit bånd i fra Greengate og Krisma i kassen, det ser så flot ud med alle de skønne farver.

Men man kan jo bruge den til lidt af hvert...

Har også gang i en anden gammel kasse, som jeg fandt i sidste uge på genbrugen, den får i snart at se, den er lige ved at være færdig...








8 kommentarer:

  1. Den er vel nok flot Susi. Jeg er fuldstændig vild med at du har lavet den med "gammel look" og lidt slidt tekst, super flot. Og så kan det kønne bånd også kun pynte i sådan en fin båndkasse ;))
    Knus Tina

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare flot Susi ;) Det ser bare knald godt ud med den let slidte tekst, det pynter virkelig :) Og så kan det jo kun se flot ud med de kønne bånd i :))
    Knus Tina

    SvarSlet
  3. Hold da op hvor er den blevet fin - du er så kreativ:0)

    SvarSlet
  4. Det ser meget fint ud :o)
    Knus Vibeke

    SvarSlet
  5. ser super fedt ud Susi, du kan bare det med at få tingne til at se super godt ud altså dygtige dig

    Knus

    SvarSlet
  6. Hvor er den bare blevet flot og hvor er du kreativ! Skøn kasse til opbevaring af bånd og igen smukke billeder ;0) Knus Anne

    SvarSlet
  7. Rigtig flot kasse susi... Det er fedt at Tanja kan lave de skabeloner man ønsker..

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.