torsdag den 6. september 2012

Bambi Jul

Det kan det nemt blive her hjemme hos os, kan nemlig slet ikke stå for den søde bambi, som Greengate har i sin efterårs  kollektion.

Mærkerne som jeg har sat på lysestagen, er til og fra kort som kommer i den sødeste lille æske med tre forskellige slags kort i og en sød pakke ternet bånd, de er kanon søde og kraftige i det, så de kan bruges til mange ting udover til og fra kort.

Læg mærke til de fine tændstik æsker, de er også fra Greengate og kommer i en æske med 12 styk og også i  tre forskellige motiver.

Jeg har lagt dem allesammen i dette fine glas fra Walther & Co, syntes det ser så sødt ud:-)















7 kommentarer:

  1. Uhh ja, jeg har altså også en forkærlighed for bambier. Og jul, det bliver det jo igen snart.
    Knus

    SvarSlet
  2. Hej Susi.
    Ja, den er så sød den lille Bambi. Bambi jul, det kunne være hyggeligt.
    Du må ha lånt en lille Bambi, som kan gå og se sød ud i din have i december :-))
    Jeg får helt lyst til at holde juleaften i kolonihaven, der er så mange fine juleting i pastelfarver i år :-))
    Men jeg tror det bliver lidt for koldt :-(
    Rigtig god aften til dig fra mig
    Knus Anette

    SvarSlet
  3. Bare smukt som altid - søde kort og tændstikker ;0)

    SvarSlet
  4. De der små tændstiks metalbøtter, de er da bare alt for søde, så man nænner ikke at stryge en eneste tændstik :-) God aften Susi :-)

    SvarSlet
  5. Hej susi så er det da ærgerligt at vi to ikke er på julegaver sammen,så jeg ku få sådan et flot til og fra kort med bambi på,de er vildt søde.ha en god aften hilsen Heidi jensen

    SvarSlet
  6. Fine ting, som er inspirerende at se på.
    Så jeg må vist af sted efter noget lignende i morgen :o)

    Knus Vibeke

    SvarSlet
  7. Jeg elsker også bare den Bambi, jeg skal helt klart købe noget med Bambi når jeg får mit gavekort jeg vandt hos dig, kan snart ikke vente mere ;) er det den zink æske på dit billede kortene er i ? for den er da godt nok sød. Ha en dejlig weekend

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.