søndag den 17. juni 2012

Super Flotte Mango Ure

Er i vimmer!! De har fået mange flotte Mango ure hos Ur Kompagniet.dk 
Jeg ønsker mig så meget et nyt ur og måtte lige forbi hertil morgen, men tro mig! Jeg syntes det er svært at vælge:-)

Derfor fik jeg lyst til at vise jer hvor svært det kan være.

Jeg elsker jo pastel farver, men tænker også at et hvidt eller sort passer til alt det tøj man har.
Der er jeg lidt en tøs, når det handler om ting til mig selv, ender det altid i dæmpet farver og sort, sølv eller hvidt ur.

Så jeg tror lige jeg tænker lidt, imens kan i blive fristet:-)


Ha´en dejlig Søndag og Tak for alle de søde kommentarer på mig forrige indlæg:-)


Dette er kun et lille udpluk af deres store udvalg...

2 kommentarer:

  1. Det er også ofte de farver jeg ender med at vælge. Mest fordi at de så både kan passe til min bløde og lidt rå stil. men finder jeg nogle super billige tilbud er det gerne i vilde farver, for så gøer det ikke så meget de ikke bliver brugt så tit.

    SvarSlet
  2. Jeg har et rødt og elsker det ;)
    Vi ses i morgen
    knus

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.