søndag den 24. juni 2012

Handicaphjælper..

Det lige det jeg er blevet for min kære husbond, han kom til skade i en fodboldkamp i Fredags, hvor vi var til afslutning med vores den yngste´s fodboldhold.

De skulle spille en kamp imod fædrene, rigtig hyggeligt, men sluttede desværre med at Kennets ben gav et ordentligt smæld og så var kampen fløjtet af.

Men som Mænd er flest tror jeg!!  Så fejler de bestemt ikke noget og det går over, når bare de lige får en øl og lidt ro.

Men det gjorde det desværre ikke, så vi måtte afsted på skadestuen lørdag morgen, lige inden vi skulle til 50 år fødseldags surprice hos en af Kenneth´s søde kollegaer og han ville bare med, så han kunne være med til at tage røven på ham ( fødselaren anede intet om hvad de havde gang i)

Kenneth blev undersøgt og de mente det var en fiber sprængning, så han skulle holde benet i ro og støtte sig med krykker i mindst 14 dage....Det var jo billigt sluppet, var så bange for det endte i gips i et par måneder...

Det er lidt øv med alle de planer vi havde, men så kan det være, han kan få stresset lidt af og set en 30-40 film..smiler....

Så der bliver ikke så mange projekter de næste 14 dage, men ren afslapning.
Håber snart vejret bliver godt igen, så vi kan være på verandaen, (her i Farsø regner det for en gang skyld)

Ønsker jer alle en dejlig dag:-))








6 kommentarer:

  1. Har du Danmarks smukkeste hjem ?
    Skal du også vile i 14 dage :-)
    Knus Karina

    SvarSlet
  2. Øv øv,men heldigt det ikke gik værre ;0) Nåede i så til fødselsdagen.
    Rigtig god bedring med det ben ;0)

    SvarSlet
  3. Sikke noget...og en fibersprængning tager tid. Jeg håber, at han snart er i bedring, så du kan få lokket ham ud i værkstedet igen ;-D En go' søndag til jer..knus

    SvarSlet
  4. God bedring til manden.
    Ja her regner det også igen i dag.
    Den anden dag tog min datter og søn regntøj på og gik ud, for som min datter sagde, så må man jo hellere komme ud og nyde regnvejret når det nu endelig regnede!
    God dag til dig.
    Kh Lonni

    SvarSlet
  5. Rigtig God bedring med ham, fodbold er ikke en ufarlig sport...her forleden dag stod min søn på mål og forsturvet hånden, jeg troede den var brækket så vi måtte afsted til skadestuen...der sad 4 andre fodbolddrenge/mænd den ene mere skadet end den anden :(

    SvarSlet
  6. Hej Susi,

    sikke noget. Der kan hurtigt ske noget...

    Rigtig god bedring med ham!

    Knus Tina

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.