torsdag den 14. juni 2012

Greengate Efterår 2012

Ja! så skete det endelig, det vi allesammen har ventet på i spænding.
Greengate´s nye Efterårs kollektion 2012-2013 er på trapperne og det nye katalog ligger klar, så i kan nyde alle de flotte sager.

Kataloget kan i se Her og ellers ligger det ved de tidligere udkomne kataloger i venstre side på min blog.

Jeg er helt vild og slet ikke til at styre... syntes deres nye kollektion er SUPER FLOT!!!!

I får lige en smags prøve på nogle af deres smukke ting og så må i ligesom jeg, drømme lidt indtil det kommer på hylderne.

Har hørt det allerede skulle være at finde engang i August, så det varer ikke så længe...

Glæder mig så meget til at få alle de nye farver ind i mit hjem og mixe det flot sammen med det jeg i forvejen har...

Vil lige gør opmærksom på at de dåser der kommer i handlen selvfølgelig ikke ser sådan ud med revner, det er papir der er sat på indtil Greengate har godtkendt dem....

Men i kan glæde jer så meget for der kommer mange fine små ting til pynt bla. lommeletter m. bambi, maskingtape, juletræer og kugler, der nye serie med sæbe og creme til kroppen og en masse andre fine sager:-))




















































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.