lørdag den 2. juni 2012

Bagagerums marked i Viborg

Der har min veninde og jeg været idag, selvom de lovede et møg vejr, så måtte vi alligevel en smut derned.

Jeg tror vi havde været der 1 times tid, så stod det ned i stænger, det var bare så synd for dem, som havde stillet deres ting op.

Min veninde og jeg nåede heldigvis i tørvejr, inden regnen væltede ned.

Jeg fandt et fint gammelt bord og et par fine store gamle zinkkroge til at hænge op i haven til lanterner og en glas lysestage til bare 10 kr ( Kenneth er igang med at male den)

Da regnede var stilet af, kørte vi hen i de to genbrugs butikker, som der ligger tæt ved.

Her fandt jeg en fin skål og denne smukke grønne kande til bare 5 kr ( den havde et lille skår i bunden, men det er ikke noget man ser) er bare helt vild med den farve, den passer så smukt til min nye lyserøde lysestage.

Vi besøgte også et andet lækkert sted og der fandt jeg "GULDET" men det får i først at se imorgen:-)

Ha´en dejlig Lørdag aften derude...







6 kommentarer:

  1. Hej søde, hvor er det bare en fin kande! Nu bliver du rigtig misundelig - ser og hører akkurat nu på Rasmus Seebach live her på Festivalen;)
    Vi snakkes, knus Pia

    SvarSlet
  2. Åhhhhhh, gad godt ha været med :-))) Vi kørte forbi et lille loppemarked i dag, men Gemalen, havde åbenbart ikke tid til at stoppe, mænd altså, vi skulle ellers ikke nå noget, grrrrrrrrrr
    Spændende hvad guldet kan være?

    Knus Anette

    SvarSlet
  3. Hej Pia

    Ja! er den ikke fin?

    Hvordan kan du have tid til at sidde og læse min blog og samtidig høre på ham skønne Rasmus:-))

    Du har ret jeg er meget misundelig...
    Vi har lige købt billetter til Grøn Koncert, så skal jeg nyde ham igen:-)

    Ha´en rigtig dejlig aften, håber vejret er med jer.

    Knus Susi

    Hej Anette

    Du må med næste gang, det kunne være så hyggeligt.

    Kender godt det der, med at man møder et loppemarked og så gider manden ikke at stoppe, det er så nederen...
    Glæder mig til at vise jer fundet imorgen:-)

    Ha´en skøn aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Havde andre planer idag, men havde ellers tænkt at det nok snart var startet op med marked... øv må vist afsted næste gang ;0)
    Hvor ligger de 2 andre butikker?
    er af og til i Viborg pga efterskolen - skulle måske kigge forbi en fredag eftermiddag ;0)

    SvarSlet
  5. Susi - I love your blog! Beautiful colours and photography. Julie

    SvarSlet
  6. Hej Merete

    Du må se at komme afsted:-)

    Den ene ligger ligger lige vejen efter SuperBest på din venstre hånd.
    Så ligger den lige efter på højre hånd.

    Den anden køre du bare lige ud efter bagagerums marked, forbi det store grønttorv, så ligger den ikke langt derfra på din højre hånd.

    Håber du finder dem..

    Ha´en dejlig Søndag

    Knus Susi

    Hello Julie


    Thank you, nice for stopping by :-)

    Have a´nice day.

    Hugs Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.