lørdag den 3. marts 2012

Super Smukt Porcelæn Fra Greengate

I går fik jeg pakken fra Gabrielles.dk  det var ligesom at lukke op for Foråret, sikke nogen skønne farver.
Er vildt forelsket i den nye serie  Ivy Green fra Greengate og venter med længsel på min anden bestilling, der er nemlig kander, krus og frokost tallerkener i Ivy Green og Ivy Blue.
Så kan jeg pynte min tallerkenrække og gøre den klar til Foråret og Påsken.
Det bliver så godt:-)

Ville bare ønske!! de også havde lavet middags tallerkenen i Ivy Blue. det kunne have være så nice.

Imens må i nøjes med at se det jeg fik igår, syntes det var tomt at stille det op, når jeg ikke havde fået det hele.
Det skal jo se ordentligt ud..smiler...

Læg lige mærke til det fine melamin, det er så smukt i de fine farver.

Idag skal jeg have ryddet op i mine skabe og sorteret alt det væk, som der skal på loppemarked.
Så må vi se, hvad jeg nænner at skille mig af med.
Jeg er jo ikke meget for at skille mig af med mit Greengate, men der er snart ikke plads i skabene, så jeg bliver nødt til det.

Ønsker jer en dejlig weekend, her i Farsø er der høj solskin og nøsten Forår´s vejr.









Fint nyt forklæde " Cornelia Pale Blue"







13 kommentarer:

  1. Hej Susi. Du må lige vise hvad du vil af med til loppemarked. Overvejer at installere noget Green Gate i mit sommerhus :)

    SvarSlet
  2. Super sødt og lækre lækre farve! Uhmmm

    Jeg har en del melamin krus men de blir ALDRIG brugt fordi de ikke kan gå i opvaske maskine, så det kommer der desværre ikke mere af her:(

    Knus og god weekend

    SvarSlet
  3. Hej Susi
    Flotte køb du har gjort...
    .. ja de har de flotteste ting i det nye sortiment.... Jeg er også allerede forelsket...

    Desværre har jeg endnu ikke fundet et sted hvor de fører lige DÈT jeg er på jagt efter... Måske har du et tip ?

    Ha´en skøn weekend!
    Håber dit helbred ikke driller
    Knus
    Fra
    Loppe

    Ps. Har du set min GiveAway ?? ... den er for romantikere... *SMIL*

    SvarSlet
  4. Hej Loppe.

    Hvad er det for noget du søger?

    Ønsker også dig en dejlig weekend.
    Helbredet har det nogenlunde idag.
    Det hjælper også at solen skinner..smiler..

    Også skøn weekend til dig

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. wunderschön!!! ich liebe diese serie von green gate!!! lg angie

    SvarSlet
  6. Hej ven, har også fået kradset 5 store kasser sammen med ting, der skal på loppemarked (også noget Greengate) - hvornår skal du afsted, og hvorhen? Jeg ville gerne have sluppet at stå helt alene på en stand...men vi må jo have ryddet op:)

    Knus Pia

    SvarSlet
  7. Sikke mange lækre ting du har købt dig - og sikke en skøn dag i dag - ja man bliver helt i forårshumør! Knus Anne

    SvarSlet
  8. Det er nogle rigtig skønne køb! Blomsterprintet er rigtig sødt!

    SvarSlet
  9. Smukke, smukke fangster fra GG ! Jeg ønsker jer begge er! Michaela

    SvarSlet
  10. Skønne ting du har købt dig der Susi, Ja man kan da kun komme i påske og forår´s humør med de skønne... Farver

    Knus Og dejlig aften

    Sisse

    SvarSlet
  11. Tak piger!!
    Ja! det er så yndigt deres nye stel.
    Ønsker mig endnu mere af det.
    Så nu skal jeg have ryddet ud, så der kan blive plads til det nye.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  12. Hej Pia

    Hvis jeg har noget tilbage kører vi til Viborg bagage marked og får en stand,.
    Vi kan sagtens dele en, hvis du har lyst..
    Det kunne da være så hyggeligt.
    Ellers har vi bagagerums marked i Farsø, der er det gratis at stå:-)

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.