tirsdag den 13. marts 2012

Sommer På Vej!!

Det er jo lige før der er sommer på vej.
Sådan føles det i Farsø idag, så jeg har gået og hygget mig med at tage lidt billeder af mit nye melamin fra Greengate, som jeg glæder mig til at bruge, når vi skal på skovtur eller i Fårup Sommerland, som vi elsker at komme i.
Det er så skønt bare at pakke mad kurven med grillmad og hjemmebagt kage.
Inden vi tager derop besøger vi gerne Blokhus en tur, der er så hyggeligt.

Hvor tager i hen, når i skal hygge jer om sommeren?






17 kommentarer:

  1. Hej Susi.
    Ja det er da et helt fantastisk vejr i dag. Det blæser dog lidt for meget efter min smag.
    God solrig eftermiddag til dig i Farsø
    Knus Anette

    SvarSlet
  2. Skjønner godt at det er koselig å pakke picnickurven når man har slikt fint utstyr :-)

    Her regner det masse, men snøen forsvinner raskere da - og da er det helt greit ;-)

    Ha en fin dag - klem Siv

    SvarSlet
  3. Så hyggeligt ser det ud Susi du forstår også rigtig at få det til at se godt ud. Ja det er super skønt vejr

    Ha en dejlig aften

    Knus Sisse

    Og super mange tak for de flotte gaver alt for meget

    SvarSlet
  4. Ååå, så fine!!
    Jeg skulle og hatt slikt service i Melamine:)

    I sommer skal sønnen i huset til Dana-cup, er ikke det i nærheten av Fårup da??
    Har du noen tips til butikker i området som MÅ besøkes??

    Gleder meg til Danmarkstur igjen, lenge siden sist:)

    SvarSlet
  5. Så fint utstyr du har, nydelige farger. Åh, det skal bli så skjønt med varmere vær og kunne ta med fine saker når man skal kose seg utendørs. Gleder meg...
    Jeg limte stoffet fast, et stort stykke til selve kofferten, og 2 smalere strimler til kantene. Om man klipper stoffet rett og nøyaktig blir det helt perfekt.
    Klem

    SvarSlet
  6. Hej Sisse

    Tak skal du have:-)

    Det var så lidt håber du kunne bruge det.

    Hej Line

    Det lyder da hyggeligt du kommer til Danmark, jeg kender ikke så mange butikker den vej på.
    Min mand mener det er ved Hjørring, er det det?

    Hej Lisbeth

    Ja! det bliver dejligt med lidt varme...
    Tak for svaret, det må jeg prøve de er så smukke dem du har lavet.

    Ha´en dejlig aften allesammen

    Knus Susi

    SvarSlet
  7. Hej Anette

    Det er rimlig stille idag, men det blæste godt igår:-)

    Hej Siv

    Træls med regn, syntes det er så trist når det regner og er koldt.
    Håber jeres sne snart er væk, så i kan få varme.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  8. Åh...ja det blir herlig med sol og sommer...:)
    Blir alltid i så godt humør av å titte inn på din fargerike og nydelige blogg...:)
    Ha en fin kveld..:)
    God klem fra Camilla.

    SvarSlet
  9. Det ser rigtig hyggeligt ud:)
    Og ja vejret er da kun til at blive i godt humør af. Glæder mig også vildt til sommer, vi tager også meget til Fårup sommerland, vi har haft sæsonkort de sidste mange år og børnene elsker det jo;)

    SvarSlet
  10. Hej Susi,

    helt præcis, det er hvad vi gør, når vi holder sommerferie i Danmark. En gang i ferie besøger vi Fårup Sommerland og det er altid dejlig. Tak for dine dejlige tænker!

    Knus

    Amalie

    SvarSlet
  11. Hej Camilla

    Tak for den søde hilsen, hvor er du sød...

    Hej Mette

    Ja! det bliver så skønt,mine unger elsker også at boltre sig deroppe.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  12. "arvegods" nået vel frem :o))

    Når vi tager på tur, er det ud til vandet...

    Gerne med udsigt til et fyrtårn

    Knus
    Loppe

    SvarSlet
  13. Hej Amalie

    Det lyder hyggeligt, det kan være vi er stødt på hinanden uden at vide det...smiler...

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  14. Hej Susi
    Ja det er bare helt fantastisk med vejret - jeg elsker bare foråret, det er såååå skønt når træerne begynder at blive grønne, de har den mest fantastiske farve og det at det begynder at pible op ad jorden - det er bare så dejligt.

    Vi har selv en meget lille rækkehushave og har kun krukker, men selvom den er lille er der maaaange krukker og man har bare sådan lyst til at de skal plantes til, men det bliver kun et par enkelte af dem lige nu med lidt af de tidlige forårsblomster - bare så der er lidt.

    I sommers var vi på ferie i Blokhus, det var virkelig skønt så jeg kan godt forstå I er glade for det, vi havde fri entré til Fårup Sommerland i den uge vi var der, vejret var desværre ikke rigtig med os, men de dage hvor det regnede var der så overhovedet ingen kø ved forlystelserne, så man kunne faktisk blive siddende hvis man ville - man må jo se lidt positivt på det ikk' ;-)

    Vi elsker også at tage på tur, vi tager ofte til Tisvildeleje, de har et skøøønt loppemarked om lørdagen om sommeren - i den forbindelse er vi også lige et smut forbi Præstebakkegård (www.præstebakkegård.dk) som ligger i Tibirke et par kilometer fra Tisvildeleje det er en lille fin bondegård med stråtægt tag og alt hvad dertil hører, de har alt i det fineste brugskunst og de lækreste blomsterarrangementer ude foran, man bliver så inspireret der - jeg er sikker på du ville elske at komme der.

    Når vi har været der kører vi så ad strandvejen gennem Rågeleje, Gilleleje og videre til Hornbæk - der er også mange fine steder, dejlige små butikker og loppemarkeder - det er en tur vi elsker.

    Det blev jo en hel roman ;-)

    Knus fra Lotte

    SvarSlet
  15. Hej Charlotte

    Ja! det kunne ligne dig..smiler...
    Vi har også været oppe ved fyrtårnet i Lækken, kan ikke huske hvad det hedder, men der hvor man har lyst til at tage sandet med hjem, det er meget specielt...
    Lækkert at gå i bare tæer i.

    Dejligt sagerne nået frem uden skår.

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  16. Hej Lotte

    Det lyder rigtig hyggeligt med turen til Tisvildeleje og så derop af langs kysten, den tur tager jeg et par gange, når jeg er hjemme i Hundested, hvor jeg er født og opvokset.
    Elsker alle deres loppemarkeder, det er bare så hyggeligt.
    Jeg må da lige kigge ind hos Præstebakkegård en tur næste gang.
    Tak for tippet.
    Ja! det skønt når det ikke er hel solskin, så skal man ikke stå så meget i kø, det nyder mine også.

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  17. Hejsa - sidste år vi var i blokhus det er hyggeligt. I år tager vi til Himmerland camping så tror det ender med vi kører en tur til Fårup. Når vi er herhjemme tager vi i koloniHaven eller en tur til vandet. Kh Andriette

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.