søndag den 11. marts 2012

Snart Påske!!

Det nemlig lige det, det er og jeg elsker påsken og alle dens  farver.
For mig er det en klargøring til foråret, så finder jeg alle de lyser farver frem, de gør mig så glad.

Idag har min mand fået gravet kasserne med påskepynt frem, de stod helt bagerst inde i skunken.

Så nu skal han bare have malet den senge gavl færdig, som han har lavet til vores seng for noget tid siden, den har bare fået ben på, så den er blevet lidt højere. ( den ligger på to bukke midt i køkkenet og roder)
Ellers mangler vi lige nogen små lister, så er vi ved at være der...

Glæder mig til at vise det færdige resultat sidst på ugen...

Ha´en dejlig aften:-)

En af mine søde Maileg kaniner....
ingen Påske uden Maileg!!



Husk!! i kan gøre mig så glad, hvis i stemmer på mit bidrag her hos Ellos.
Jeg bidrager med fem billeder og håber i vil hjælpe mig med at vinde, det kunne være så hyggeligt!!!

10 kommentarer:

  1. Du har helt ret - ingen påske uden Mailegs æg og kaniner - de er bare så cute! Glæder mig til at se dit færdige soveværelse - kan ikke forestille mig andet end at det er blevet super flot. Fortsat god søndag. Knus Anne

    SvarSlet
  2. Hej Susi.
    De muffinsforme du viser i dit indlæg m de nye greengate ting er de fra i år??Hvis de er, hvor kan de så købes??

    God aften til dig
    Knus Anette

    SvarSlet
  3. Åh..du har så mye fint!!:)
    Ha en fin søndag!:)
    God klem:)

    SvarSlet
  4. Hej Anna

    Ja! dem elsker jeg at få frem...
    Glæder mig til at vise dig vores soveværelse, er i blevet klar med jeres?

    Hej Annette.

    Jeg har snydt lidt og puttet nogen i Greengate´s æske, som jeg engang har købt hos Elsashem.se ved ikke om hun stadig fører dem.


    Hej Camilla

    Tak for dine altid søde hilsner.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Hvor har du altid nogen smukke billeder på din blog.

    Håber du får rigtig mange stemmer, så du kan vinde, det fortjener du bare.
    Glæder mig også til at se jeres soveværelse.

    En trofast læser af din blog

    Celine

    SvarSlet
  6. Hej Susi
    Så er der stemt, og jeg håber virkelig du vinder. Dine bidrag er klart mellem de bedste.
    Knus fra Kate

    SvarSlet
  7. Påskepynten herhjemme kan koges ned til en gren (okay nogle gange 2 vaser) med pynt og fjer, som da jeg var barn. Kæresten er ikke fra et hjem hvor man havde påskepynt.

    Jeg har i år købt fine stofpåskekyllinger fra Maileg - lige nu hænger de midlertidigt på en stor orchide.

    SvarSlet
  8. Det er så sødt det maileg
    det er også rigtig sødt de æg som du selv har lavet

    Knus Sisse

    SvarSlet
  9. Tak Celine.

    Hvor er du sød og Tak for din stemme på Ellos

    Hej Kate

    Dejligt med endnu en stemme, det gør mig så glad.

    Hej Michelle

    Det bliver da så hyggeligt med Maileg på en gren, de laver så mange fine sager.

    Hej Sisse

    Ja! de er rigtig søde
    Du må igang med at puste æg ud og male, det er billig påskepynt.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  10. Hej igen Susi,
    Vores soveværelse er næsten færdig, mangler kun et par småting - skal jo lige finde det helt rigtige ;0) Knus Anne

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.