lørdag den 10. marts 2012

Smukt porcelæn fra Greengate.

Igår fik jeg taget lidt billeder af mit Greengate porcelæn, som jeg lige har købt hos Gabrielles.dk
Har ventet på de små kander og frokost tallerkenerne og de har været værd at vente på, hold op! hvor er de bare smukke.
Nu har jeg porcelæn i de nye farver til at dække til hele familien, glæder mig så meget til at Jeg skal have gæster igen, så skal jeg dække et fint bord.

Man bliver så glad ved alle de smukke pastel farver, de gør bare et eller andet ved humøret.

Håber i kan lide mine billeder..

Husk!! i kan stemme på mine bolig billeder Her! så bliver jeg rigtig glad:-)

















5 kommentarer:

  1. Det ser super hyggeligt ud, tror næsten det er noget af det pæneste de har lavet i lang tid rigtig friske parstel farver, ser godt ud Susi

    Ha en rigtig dejlig lørdag Knus

    Sisse

    SvarSlet
  2. Hej Sisse

    Ja! det er bestemt noget af det flotteste...
    Og så passer det rigtig godt til det med stjernerne...

    Så det ik´så ringe:-)

    Også god dag til dig søde.

    Pakken med det du ved nok, kom heller ikke igår, så hun sender mig en ny pakke, hvis ikke den dukker op idag.

    Men jeg sender så snart det er her.

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Kære Susi,

    det ser meget, meget dejligt ud!

    Har en rigtig god weekend.

    Knus

    Amalie

    SvarSlet
  4. Hej Susi

    Virkelig fint....
    Tillykke med det

    Nu vil jeg gå ind og kigge på det der med at stemme på dig
    *smil*

    Ha´en dejlig lørdag
    Knus

    SvarSlet
  5. Hej Susi

    Fine billeder af såååå fine sager - sikken nogle dejlige farver.

    Knus Lotte

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.