onsdag den 21. marts 2012

Skodder I Soveværelset.

Så fik jeg taget billeder af vindues skodderne, når de er lukket, så kan i bedre se hvordan det ser ud.
Skodderne har Kenneth lavet af alm. limtræ´s plader i 15 mm, så har han brugt sin overfræser og fræset riller i så det ser ud som om det er panelbrædder.

Tusind Mange Tak! for alle jeres søde kommentarer man kan da kun blive glad med alle de søde læsere

Skulle også Takke for alle de søde hilsner fra Kenneth, han voksede lige et par meter...
Og det hjælper jo han får alt den ros, så er det meget nemmere at få ham igang med alle mine ideer...smiler...

Ha´en dejlig dag allesammen , her i Farsø skinner solen, håber også den skinner hos jer...




Her kan i se de fræsninger der er fræset lidt tydeligere.

Sådan ser rundingen ud foroven.



18 kommentarer:

  1. wauaw hvor er de flotte, dem skal du bare være stolte af, det har han fa... gjort flot ham Kenneth...
    fin ide gad vide om de også holder varmen lidt ude om sommeren hvis de er lukket tænker jeg, lidt som i syden?

    SvarSlet
  2. hold da op hvor er det flot lavet ham der Kennet er det en du låner ud -fnis- Knus Maj Britt

    SvarSlet
  3. Hej Tine

    Tak for dine altid søde hilsner.

    Ja! det er jeg sikker på de gør, før havde vi nemlig et mørklægning gardin og et foldegardin i hvidt, som jeg havde syet af et gammelt dynebetræk.
    Når solen stod på rullede jeg altid mørklægninggardinet ned, så der ikke blev så varmt, når vi skulle til køjs.
    Så jeg tror skodderne er bedre endnu til at holde varmen ude deroppe på kvisten.
    Der kan nemlig blive ulideligt varmt, så vi nogen gange sover nedenunder i gæsteværelset.

    Ha´en skøn dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Hej Maj- Britt

    Tak for dine søde hilsner.

    Desværre låner jeg ham ikke ud, tror han har nok at se til med mig og alle mine skøre ideer.

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. ja ærgerligt at du ikke låner ham Kenneth ud ;D.
    Håber at du modtager min lille hilsen i dag. Knus

    SvarSlet
  6. Hvor har du en dygtig mand... Godt nok er min tømrer, men har længe spugt efter et skab til soveværelset, det er dog ikke blevet til noget endnu :-(
    Super super flot arbejde... Ser rigtig hyggeligt ud :-)
    Knus Louise

    SvarSlet
  7. Han er altså også bare god og alt hvad han får fingrene i bliver bare så flot - også disse skodder ;0) Du er en heldig kvinde, Susi ;0) Fortsat god forårsdag. Knus Anne

    SvarSlet
  8. Guri malla så fine. Flink mann du har.
    KLem Anki

    SvarSlet
  9. Han er godt nok dygtig, din handyman! :-)

    *KNUS* og god dag, Susi

    //Lisbet

    SvarSlet
  10. Kenneth har gjort det igen - stor buket til ham

    SvarSlet
  11. Wow... slike nydelige skodder... Kjempeflink mann du har:)
    Ønsker meg slike jeg også, men her i Norge er ikke skodder på innsiden så vanlig...ennå. Jeg får vel bryte den vanene jeg da, for skodder skal jeg ha!!:)
    Nydelige bilder av deres soverom:)

    Ønsker deg en glad onsdag:)
    Klem Marianne

    SvarSlet
  12. Susi, Hvor ser det bare godt ud
    ja nu er jeg hos min søster til noget mad

    Knus Og skøn eftermiddag til dig
    ja solen skinner også i glostrup nu

    Sisse

    SvarSlet
  13. Det er bare så flot Susi! I er begge 2 nogle knage til det der med indretning!Jeg ser, at dine billeder er blevet fjernet fra Ellos - sjovt nok har jeg kontaktet dem 2 gange og bedt dem om at fjerne mine, men der sker ingenting!
    Nå hva - pyt med det - jeg fjerner da bare lige min "cookie" og stemmer et par 100 gange på mig selv ikke ? Hehe;) jeg har iøvrigt været en tur på genbrugsen i dag, fik scoret noget gammelt bestik. Der stod også det flotteste børneskab i cremehvidt fyrretræ med udskæringer til 700 kr...men det var lige det der med at få det med hjem under armen...;)
    Fortsat god solrig onsdag:)
    Knus

    SvarSlet
  14. Hej Lene

    Pakken er kommet og hvor er de søde.
    Lægger dem på bloggen senere eller imorgen Tusind Tak for din søde hilsen.

    Tak Anne for dine altid søde kommentarer.

    Hej Anki

    Tak skal du have, Ja! han er en dygtig mand:-)

    Hej Lisbeth

    Tak Lisbeth og så god dag til dig og dine

    Hej Mille

    Ja! og han sluger alle roserne til sig kan du tro:-)

    HejMarianne

    Du må se at får dig et par stykke indedøre, det ser så hyggeligt ud.

    Tak for din hilsen

    Hej Sisse

    Håber i fandt det i ledte efter inde i byen og at i nyder det skønne vejr.

    Knus Til dig.

    Hej Pia

    Ja! jeg havde også skrevet et par gange før de tog mig seriøs.
    Har aldrig været med til noget ligende.
    Det er så åbenlyst, som der bliver snydt.
    Har du set den Svenske den er endnu værre.
    Forstår slet ikke svenskerne vil finde sig i dig...

    Ja! det er skønt når man finder nogen fede ting.
    Tillykke med det.

    Håber snart vi ses.

    Ha´en dejlig aften allesammen

    Knus Susi

    SvarSlet
  15. Man får indtryk af, at det er et langt større værelse, fordi det er så godt udnyttet og LÆKKERT indrettet. De der skodder er WOOOOW. Jeg er 100 % misundelig :D

    SvarSlet
  16. Skodder i soveværelset...hi hi. Sjov titel Susi - et øjeblik troede jeg at manden lå og smug-røg bag de lukkede skodder. Sikke et stort arbejde det må have været (altså skodderne)...Flot er det helt sikkert...knus

    SvarSlet
  17. Intet mindre end genialt. Simpelthen så god en idé. Tillykke med det fine soverum.
    Knus fra Kate

    SvarSlet
  18. Super flotte skodder og sikke et soveværelse du/I hr fået. Jeg har først fået set billederne nu, har ikke været så meget i blogland på det sidste, så det var lidt af en overraskelse at se, hvor flot det var blevet :) tillykke
    Knus jeanett

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.