fredag den 23. marts 2012

Søde små vimpler.

Til at pynte mine kager med.
Ideen så jeg i et gammelt Bolig og Liv og tænkte, at det kan alle da lave og lige en ide for ungerne.

De er blevet så fine og jeg glæder mig til at pynte mine kager næste gang jeg skal bage.
Jeg har ikke lige haft overskud til at bage søde muffins, så i må nøjes med at se dem på mine fine hæklet muffins, som Julie med bloggen Muselberg har hæklet til mig.

Ønsker jer alle en dejlig weekend håber solen snart kommer frem.
Her i Farsø er det diset, hvordan er vejret hos jer?

P.S Der er lagt nye ting i Pulterkassen, så tag og kig forbi:-)







7 kommentarer:

  1. Tack detsamma Susi :) Å Tusen tack för din fina Blogg, jag kikar in nästan varje dag, ibland flera gånger, blir så glad av ditt fina hem :) Kram Fiddeli

    SvarSlet
  2. Lige præcis - det kan alle lave - de gør sig også rigtig godt i filt - man kan jo tænke videre ud af boksen - og lave dem som små sejlflag med reb og ekstra lir :-D

    SvarSlet
  3. Åhh hvor er de bare skønne!!
    God weekend!

    SvarSlet
  4. Super fine :)
    God ide. kigger også jævnligt i de gamle boligliv blade.
    God weekend Susi

    SvarSlet
  5. Hvor er de fine Susi! Du er bare super kreativ og inspirationsgivende!

    :)

    SvarSlet
  6. God idé selv at lave sådan nogle til kagerne! Knus Anne

    SvarSlet
  7. Hvor er de rigtig søde ser fine ud på kager eller i boller. Hvad er det for noget papir du har brugt

    Knus til søde dig

    Sisse

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.