lørdag den 24. marts 2012

Søde Påske Dekorationer

Ja! der skal ikke så meget til, før man har nogen søde påske dekorationer.
Med to søde  potter eller som her to cafe latte krus fra Greengate er bordet hurtigt pyntet op til påske.

Eller som en sød værtindegave pakket fint ind i cellofan.

Jeg har brugt:

1 Perlehyacint ( som jeg har delt)
1 Pletter i luften ( som jeg har delt)
2 små udpustet æg
Birkegerne til at lave to små kranse
bindetråd
Hamster hø  (kan købes til billige penge i Fakta)

Ha´en dejlig weekend derude...











11 kommentarer:

  1. små virkemidler og så spiller det hele. Stor selvtilfredsstillelse mår man bruger det man har og tilføjer det lidt fantasi.

    SvarSlet
  2. Så UTROLIG pent det ble Susi:)
    Syns du er så flittig og flink, og du vet jeg elsker din stil med Greengate og alt... Tror vi liker mye av det samme. Må bare få skryte av det fantastiske soverommet ditt:):):) GRATULERER. Det er jo bare blitt en DRØM. Syns mannen din fortjener honnør for den fantastiske innsatsen han har lagt ned. Skoddene var bare såå stilige og du vet jeg elsker jo bare alle detaljene fra GreenGate:)Lekre farger, nydelige pledd osv. Du er virkelig flink til å sette sammen rommene til en perfekt helhet!
    Jeg har en pensjonert lærervenninne som jeg arbeidet med i mange år, og hun følger også med her på bloggen din. På grunn av deg ønsket hun seg Maileg kaniner til 70-årsdagen så da lo vi godt av at hun liksom hadde gått i barndommen og begynt med kaniner igjen;) Hun snakker alltid om prosjektene dine og er så imponert over alt du lager- og så ler vi jo litt av at du selger unna kopper og fat innimellom. Sist gang var det jo mye i røde nyanser, det liker jo jeg, men jeg forsøker å skille mellom hjemme og på hytten. Her hjemme har jeg mye i rødt, på hytten har jeg kun lyseblått og grønt i fargeskalaen. Syns jo også at noen av de eldste GreenGate mønsterne er mine favoritter, så jeg forsøker å ikke kjøpe ALLE nye mønter -kun de jeg liker best.
    Ser forresten at du har tapetsert en vegg med SPOT tapet. Jeg klarer ikke å se om det er lyseblå eller grå tapet, er det den som selges hos Cath Kidston? Jeg har kjøpt meg to ruller med spot tapet i lyseblått, men så har jeg lest på Cath Kidston sin side--og der fikk tapeten elendige tilbakemeldinger. Det var noen som skrev at dottene
    (de hvite feltene) forsvant når de skulle tapetsere og tapeten ble litt våt av tapetlimen. De ble "vasket" bort. Derfor har jeg ikke turd å sette i gang med tapetseringen, selv om det står på planen altså. Kanskje du har gjort noen erfaringer???
    Iallefall: Tusen takk for dine SUPERINSPIRERENDE innlegg:):) NYDELIGE Bilder også..de skulle bare vært ENDA større! KLEM

    SvarSlet
  3. Dejlige billeder Susi, man bliver så dejligt i forårshumør :)
    Knus Maria

    SvarSlet
  4. Hej Mille

    Ja! det er lidt hyggeligt, når ikke det koster så meget.

    Hej Emmeline

    Tror også vi har samme smag med mange ting, så derfor er det så hyggeligt og kigge ind hos dig.

    Hvor er det hyggeligt din veninde følger med, er det hende med hestene?
    Og rigtig hyggeligt hun er blevet helt vild med Maileg, det er også lidt svært ikke at være vild med deres fine ting uanset alder..

    Greengate har rigtig mange fine gamle stel jeg også holder af.
    Håber de kigger lidt tilbage på dem og laver noget ligende.
    Men den nye serie med prikker og blomster ranken er utrolig sød, noget af det sødeste de har lavet længe...

    Ang. Cath Kidston tapet har vi ikke haft problemer med det.
    Men jeg må sige jeg var lidt skuffet over at prikkerne ikke var helt runde, som på billedet hos dem.
    Men når det kommer op ser man det faktisk ikke, det er rigtig fint.
    Og i en sød lyseblå farve.
    Men Pip har også et kanon sødt noget med lyseblå og prikker.
    Det har jeg brugt på de klasser som jeg har lavet fornylig.

    Tak for jeres søde hilsener.

    Ha´en dejlig dag begge to

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Må bare le altså-- tenk at du husket at det var henne med hestene!! Det er henne. Hadde nesten glemt det selv;) Bra å høre at det er samme tapet som jeg har. Da håper jeg at det blir bra. Det ser veldig bra ut på bildene dine. Vurdere å tapetsere en vegg i sommerhuset på Sørlandet. Tenkte det hadde vært kjekt med litt forandring;)

    SvarSlet
  6. NØj hvor er det en fin blomster dekoration. Tror jeg skal lurer tilbage her på bloggen hver gang jeg skal lave lavet noget, for jeg kan aldrig finde på så fine ting (kun til jul).. ikke på andre tidspunkter.

    God lørdag til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  7. Hvor er den rigtig fin rigtig sødt med ægne i :O)

    nu er jeg endelig hjemme igen, er godt nok træt oven på et par travle dage Kom hjem i nat kl 03
    så skal tidligt i seng

    Knus Og dejlig aften til dig susi

    Sisse

    SvarSlet
  8. Simpelthen en smuk sag :) Ville blive lykkelig hvis jeg fik sådan en i værtindegave :)God aften

    SvarSlet
  9. Ej hvor fint og sødt.

    Kram fra Lotte

    SvarSlet
  10. Ja de er virkelig smukke. Elsker pletter i luften - jeg har faktisk også lige lavet et par dekorationer med dem.. De gør altså bare et eller andet ;0)
    Kh.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.