torsdag den 8. marts 2012

Så er vinderen fundet.

Og den heldige blev Bente Jensen med nr 37 ud af 109 deltagere. (Send mig lige din adresse)
Man må sige, der har været rift om den fine brødkasse sponsoreret af Tinashjem.dk
Syntes også selv den er rigtig flot...

Tusind Tak til Tina for den fine brødkasse og Tak for din støtte endnu engang.

Tusind Mange Tak til alle jer der har deltaget, håber i har lyst igen i eftermiddag, der kommer nemlig nogle fine sager på fra Gabrielles.dk  kan røbe det er noget i pastel farvet og noget man bruger  om sommeren....

Og den er jo på vej, ellers hvad,  her i Farsø har vi sne...

Forresten vil jeg lige sige Tusind Tak for alle jeres stemmer og søde kommentarer i konkurrencen hos Ellos.dk
Håber der er mange flere af mine søde læsere, der har lyst til at give mig deres stemme.
I kan stemme på mig Her! så bliver jeg rigtig glad:-))







2 kommentarer:

  1. Jag läste din blogg sååå glad. Skulle du installerar kanske en översättare. Google erbjuder så ewtas av laddning. Sedan skulle jag också vilja att förstå vad du skriver. Jag är mycket glad över det Wuere!
    Hälsningsfraser Dear Rosalie
    ∙ ∙ ♥ ♥ ∙ ∙

    SvarSlet
  2. Hej Rosalie

    Jeg har en oversætter øverst oppe til venstre.
    Er glad for du læser min blog.

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi


    Hallo Rosalie

    Ich habe einen Übersetzer in der oberen linken.
    Bin froh, dass Sie mein Blog lesen.

    Einen schönen Tag noch

    Umarmungen Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.