mandag den 26. marts 2012

Påske Med Maileg

I Lørdags fik jeg pyntet lidt op til Påske med mine fine Maileg kaniner.
Dem glæder jeg mig altid til at få frem, når påsken nærmer sig.

Men jeg ville håbe, de snart lavede nogen med lidt flere pastel farver ligesom de første de lavede, de er helt sikkert mine yngling...
Jeg har lagt fire af de mørke i min Pulterkasse, hvis der er nogen der er interesseret.
Syntes ikke jeg kan placere dem i de farver her hos mig, så derfor skiller jeg mig af med dem.

Så kig forbi hvis du mangler serien fra 2010.

Hvis i har lyst må i meget gerne til eget forbrug printe billederne ud til små kort, som i kan sætte på værtinde gaven eller bare hænge på tavlen.

Husk Min Give Away Fra Vintage Kompagniet Her!



















13 kommentarer:

  1. Hejsa
    Så fine billeder.
    Jeg har som du bestilt forskellige belton spraymalling.
    Bla. En cremeblå, men har du nogen erfaring med hvilken blå der er mest lys/ dusch ?
    Knus fra tina

    SvarSlet
  2. Hvor har du bare mange fine kaniner - kan se at der er en del jeg vil ønske mig, har kun en enkelt kanin fra Easter Parade, men en del metalæg og ophæng fra Maileg - og jeg ELSKER det ;0) Nu vil jeg også se at få fundet pyntet frem. Knus Anne

    SvarSlet
  3. Hej søde Susi
    Hvor er det nogle fantastisk fine billeder af dine smukke påskeopstillinger ...
    Man bliver bare så glad af at kikke på alle de skønne farver ...
    Fortsat rigtig dejlig dag ...
    Kram Dorthe

    SvarSlet
  4. Ååå, de er så fine:)
    Kaniner med sjel ♥
    Syns porto til Norge er så dyrt...

    Ha en finfin kveld:)

    SvarSlet
  5. Så flot.Hvor har du købt kanden med stjernerne på? Er helt solgt ;-)
    V.H. Kimmie.

    SvarSlet
  6. Immer weider gerne komme ich auf deinen Blog und jedes Mal sag ich, OH wie süß, ahhh ist das niedlich :))

    Wunderschön deine Osterdeko.

    Lieferst du auch nach Deutschland?

    ♥- liche Grüße Heike

    SvarSlet
  7. De er bare så søde :) hvilke no har pigekaninen med den rød/hvidkernede nederdele?
    God aften jeanett

    SvarSlet
  8. Skønne dejlige billeder Og dejlige kaniner men bliver i så godt humør af de skønne farver

    Knus til dig og dejlig aften

    Sisse

    SvarSlet
  9. Hej Tina

    Nej! jeg har ikke fået prøvet mine endnu desværre.

    Hej Anne

    Ja! der er mange søde kaniner men kan bedst lide de lyse til alle mine pasteller.
    Du må se og få fundet påskepynten frem.

    Hej Dorthe

    Tak skal du have, nu må vi så håbe at vejret bliver godt i påsken.
    Glæder mig til din butik lukker op.

    Ha´en dejlig aften allesammen

    Knus Susi

    SvarSlet
  10. Åh hvor er de bare fine :0) Og jeg giver de andre ret - du laver nogen fantastiske opstillinger..
    Hmm jeg får helt lyst til at snige mig forbi en af de butikker jeg ved sælger maileg ;0)
    Rigtig god aften
    KH.

    SvarSlet
  11. Hej Line
    Du må se om du kan finde dem i Norge.

    Hej Kimmi

    Jeg har købt min hos Gabrielles.dk
    Den er nemlig så flot, er også rigtig glad ved den.

    Hej Jeanett

    Det er den fra 2008 nr 7

    Hej Sisse

    Ja! man bliver så glad af alle de smukke farver.

    Også dejlig aften til jer derude.

    Knus Susi

    SvarSlet
  12. Så kan det da ikke blive mere yndigt og indbydende. Bliver så misundelig når jeg ser dine skønne billeder (altså på den gode måde)
    :0)Kristine

    SvarSlet
  13. Så fina bilder, man blir så glad av de härliga färgerna!

    Kram Marie

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.