torsdag den 15. marts 2012

Krima & Isa

Er et Tysk firma og de har bare den flotteste kollektion med bånd, papir og andre fine sager lige i mine farver.
Man bliver så glad, når man ser alle de skønne farver inde hos dem.

I Danmark kan nogle at sagerne bla. købes hos  Børneværelse med Udsigt en lækker butik med et stort udvalg til de kære små.




Hvis i vil se mere? kan i se det  på deres egen side, hvis i klikker Her!
Jeg ved ikke med jer, men jeg ønsker mig alt det papir de har og alle farver i bånd, det kunne da være så lækkert at ha´ på lager, hvis man skulle  få trang til at være kreativ.



3 kommentarer:

  1. Vackra saker i fina färger!

    Gúas butik ligger inte i Danmark utan i Skåne i Sverige. Väl värt ett besök, är en fantastisk butik.

    Trevlig helg!
    Kram Marie

    SvarSlet
  2. Hej Marie

    Okay!! kunne heller ikke forstå jeg var gået glip af den:-)
    Det ikke sådan med det sprog...smiler...
    Tak for din hilsen.

    Ha´en hyggelig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Skønne Skønne Ting Og dejlige farver er helt vild med de lyserøde kufferter Og de forskellige ruller bånd,

    Knus til dig søde

    Sisse

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.