torsdag den 15. marts 2012

Fine Påske Æg

Var der også i kassen fra Gabrielles.dk 
Glæder mig til at få dem stillet an, når jeg begynder at pynte til påsken.

Skal lige have vores soveværelse gjort klar, men der mangler stadig lidt finesser,
som Kenneth går og makker med.
Men nu varer det ikke længe, før jeg for lov til at gøre det jeg skal, nemlig og stille det hele an og indrette rummet.

Jeg glæder mig så meget til at sove derinde i vores nye seng, det bliver så skønt.
Imens det har stået på, har vi sovet i vores gæsteseng, der kun måler 120 cm i bredden, der er godt nok ikke meget plads, så det bliver rart med lidt mere plads:-)



Bolsjerne med brus i er også købt hos Gabrielles
De smager skønt


12 kommentarer:

  1. sådanne yndige påske æg kan jeg godt lide, " i gamle dage" var påske pynt skrig gult,præcis som udsalgs skilte, det var rædsomt...

    SvarSlet
  2. Åh hvor er de søde - det er min første påske i blogland - og mig der altid har hadet påskeGULT, har pludselig opdaget ALT det andet fine påskepynt man kan få fingre i :) dyrt dyrt dyrt bekendtskab ;P

    Kh Karina

    SvarSlet
  3. Der er godt nok mange lækre ting i den butik ihh

    SvarSlet
  4. påskeeggene er SÅ fine!!
    Har de vi og:)

    ha en fin fin dag:)

    SvarSlet
  5. Å, så nydelige og vårlige påskeegg, de likte jeg kjempegodt!! Ha en finfin dag!

    SvarSlet
  6. Jamen det er jo så fint det hele Susi. Glæder mig til at se soveværelset

    SvarSlet
  7. Vilka påskägg! Ser jättegoda ut och fina var de! :)

    Vad roligt att få inreda sovrum, det är ju så personligt hur man vill ha det där i det innersta rummet.

    Kram på dig!!

    SvarSlet
  8. Fine æg, nu glæder jeg mig også snart til at få lidt påskepynt op og lidt grene ind ;0) Fortsat god dag. Knus Anne

    SvarSlet
  9. Hej Tøser.

    Ja! de er super søde lige mine farver.
    Er ikke så meget til de gule farver som Karina skriver, men jeg må sige, at jeg er ved at tø lidt op, i år syntes jeg der er så mange ting, der pludselig giver liv med den gule.
    Så måske hvem ved? så sniger sig der måske lidt mere gult ind i år.

    Tak for jeres altid søde kommentarer nyder hver og en.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  10. fantastisk indlæg du har lavet. Super fine farver, det er bare så smukt !

    Jeg har lagt en udfordring til dig på min blog: Vis os Din aller-bedste kop!

    Udfordringen starter i dag kl 20.00
    jeg håber at du vil være med, og vise de fine kopper frem :o)

    Knus fra Frøken-Frida

    SvarSlet
  11. Hvor er de rigtig søde Og især det der er inden i :-)) slik mås Sisse det holder ikke så længe hjemme ved mig sådan noget slik til pynt, ser ellers så hyggeligt ud når det pynter med det

    Knus Og Skøn Aften Susi <3

    Sisse

    SvarSlet
  12. Hei skjønne deg!! Tusen takk for vakre og oppmuntrende ord på bloggen min! Du er herlig og tøff du også - jeg heier på deg og vil gjerne følge deg videre! Stor klem fra Cecilie

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.