tirsdag den 13. marts 2012

Fin Hæklebog fra klematis.dk


Idag er jeg rigtig blevet forkælet med en gave fra en god ven.
Det er den nye hæklebog fra Klematis.dk med masser af fine opskrifter.
Der er den sødeste lille prinsesse, en bjørn og en kanin og de lækreste kager, det jo lige mig...
I kan se lidt mere om bogen Her!

Så nu er det vist på tide jeg kommer igang med at lære at hækle, der er jo bare så mange fine ting, man kan hækle,  jeg bliver så sur på mig selv, når jeg ikke bare kan tage mig sammen til at komme igang, men det er som om de stive fingrer bare ikke vil makke ret.
Jeg holder på den hæklenål, som om det var en spade..

Det er helt klart en hæklebog, som jeg tror vil bringe glæde hos alle dem, der bare kan det der, med at hækle og dem er der mange af herinde i blogland, bare det var mig...

Der er også en hækleskole omme bag i bogen til os der ikke har styr på det endnu, men som forhåbentlig snart får det lært...

P.S Hvis i skulle blive fristet til at købe bogen, så sender Klematis.dk portofrit i Danmark


 

Her ser i en collage med noget af det i kan finde opskrifter på i bogen.



6 kommentarer:

  1. Ja, den er bare meag fin, jeg så den også lige hos en veninde igår, og jeg blev lidt misundelig:-) Dén er jeg absolut nødt til at købe- prinsessen der er deri, må da lige være noget for dig, Susi. Knus

    SvarSlet
  2. He he ;0) Sikke da en fin hentydning ;0)
    God dag til dig Susi ;0)

    SvarSlet
  3. Heldige dig, at få gaver på en alm. hverdag.

    Jeg har lurer lidt på bogen, men har købt så mange på det seneste, at det vist er et gave ønske til min fødselsdag.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Ja! hun er bare rigtig sød.
    Men det er nok ikke hende jeg skal starte med:-)
    Ærgerligt du ikke bor lidt tættere på, så kunne du være min læremester, det kunne være så hyggeligt.

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Hej Julie

    Ja! det vist en fin hentydning til jeg skal komme igang:-)

    Hej Lis

    Ja! det ik´så ringe endda:-)
    Den er rigtig fin, så det bare med at komme igang.
    Håber du får den til din fødselsdag.

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. ja det er da en lækker bog. Bliver nok nødt til at købe den.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.