torsdag den 22. marts 2012

Favorit Koppen

Frøken Frida har lavet et indlæg om at vise din yngling kop, det kan være  den smukkeste, en du har arvet eller bare den kop du holder mest af.
Jeg holder jo af alle mine Greengate kopper, så det var svært at vælge.
Så jeg har taget et billede af dem jeg holder mest af lige nu.

Håber det er iorden for Frøken Frida:-)

Hvilken en kop syntes i er den flotteste, hvis jeg skal vælge en ud?

Kan i ikke hjælpe mig lidt, det kunne være så hyggeligt.

Hvis i selv har lyst til at være med på Frøken Frida´s sjove ide kan i deltage Her!


Mine ynglingkopper og min ynglings flødebolle.

8 kommentarer:

  1. Uh, jamen den er jeg da med på:) lægger lige et billede på af min yndligskop i aften:)
    Er du gal, jeg kluklo mig selv i søvn i går, efter at have klikket ind på den svenske Ellos konkurrence du skrev om - den der med lolita-dukken under glasbordet, med vasketøj på sofaen og træningscyklen foran - jeg var simpelthen færdig af grin:D
    Det må jeg sgu nok sige, hvis det er sveriges bedste boligindretning, så tror vi skal over og hjælpe dem en tur...hahahahaha;)

    SvarSlet
  2. Jeg er vild med nr. 2 fra oven. Har den selv ;O) har lige i går været nede og bestille så vi har 8 i alt som vi skal bruge til borddekoration til Astas konfirmation :O) (og servietter)

    SvarSlet
  3. Hej Pia

    Det lyder hyggeligt du vil lege med.

    Ja! man er i chok over at Ellos kan være med til sådan engang snyd.
    Man må virklig været "STOLT" når man vinder sådan en snyde konkurrence.
    Jeg ville være flov over at have snydt andre, der har så smukke bidrag på.
    Der er så mange Svenske bidrag, der er super flotte, så det er rigtig synd for dem.
    Men jeg fatter ikke de ikke boykotter konkurrencen og giver Ellos en masse kristik....
    Jeg har mistet alt for dem.
    Det jo at gøre grin med folk, der ligger et arbejde i at tage billeder af deres smukke hjem.
    Og den danske er så åbenlys snyd.
    Det er lige så pinligt, hvis folk ude i verden tror det er det bedste vi Danskere kan præstere...
    Men der er mange der ikke har ville stille op pga. den snyd der er derinde og det forstår man jo godt.

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    Hej Helle

    Det bliver så hyggeligt med små borddekorationer i de krus.
    Du må vise nogen billeder.

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Så, endelig! :)
    Nu har jeg også fået pillet mit bidrag ud af Ellos konkurrence- der skulle da også bare kun 4 mails til!...
    Specielt synes jeg det er synd for Evas bidrag derinde, spm faktisk er virkelig smukt!
    Den svenske version er simpelthen til at dø af grin over, hahaha:D
    Det er jo i sidste ende Ellos selv, der har klokket i det, uden at have en professionel jury, det er for uprofessionelt.
    Vi snakkes søde,

    Knus Pia

    SvarSlet
  5. Ja men susi, den kop jeg synes er den lyseblå med blomster og prikker den er bare så sød

    Så var jeg lige ude med min søster hele dagen igen i dag, er godt nok træt nu :-))

    Ha en dejlig aften søde dig

    Knus Sisse

    SvarSlet
  6. Hej Pia

    Det var da rart de endlig tog sig sammen.
    Syntes det er så strengt det skal tage så lang tid.
    Det tog dem 8 dage før de fjernede mit bidrag...

    Ja! Eva´s bidrag er rigtig fint , det er så ærgerligt Ellos ikke selv kan se de har kvajet sig.
    Og lave den med en jury...

    Hej Sisse

    Ja! den er også kanon sød, det er svært at vælge.

    Håber i har hygget jer igen idag..smiler...

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  7. Uha det er svært at vælge, har selv nr. 4 fra oven, men den nye nr. 5 er også utrolig sød - hmm den flødebolle har jeg stadig ikke haft held til at finde! Knus og god aften Anne

    SvarSlet
  8. Hejsa
    Tak for en hyggelig blog med mange fine ideer.
    De der flødeboller...Ser sååå gode ud, hvor købes de ?
    Venlig hilsen Susanne

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.