onsdag den 18. januar 2012

Rigtig Hygge dag...

Idag har jeg hygget mig med min veninde Karin.
Det er så dejligt, når vi endelig ses.
Tiden løber alt for stærkt, når vi sidder og snakker og får vendt hele verdens situationen.
Karin havde den fineste buket tulipaner med, som nu pynter på vores spisebord.
Og tulipaner  er  jo en af mine yngling blomster især lyserøde og hvide, så det er da bare skønt at blive forkælet med sådan en smuk buket.
Nu varer det ikke så længe, før vi skal hygge igen, så det glæder jeg mig til.

Her i Farsø regner det og er kun vejr til indendørs hygge.
Hvordan er vejret hos jer?











11 kommentarer:

  1. Hvor er de fine(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Fin buket ;0) Elsker den knitrende lyd de giver når man arbejder med dem ;0)
    Indtil for en time siden havde vi fint vejr, nu er det blevet til kedelig vådt vejr

    SvarSlet
  3. En nydelig bukett og god venninne! Her i Bergen er det kaldt og vått! Snart skal jeg ut med hunden på utstillingstrening. Skulle ønske det var tak der..

    Ha en fin onsdag!
    Klem:)

    SvarSlet
  4. tulipaner er bare skønne-i like-vejret her i Ringkøbing er bare trist regn regn og atter regn så det er lidt øv når der ikke kommer kunder ind i butikken.mange knus til dig Maj-Britt

    SvarSlet
  5. Det høres jo ut som en fin dag:) Og fine tulipaner! Også en av mine favoritter:)
    Fortsatt fin dag til deg.
    Klem Anita

    SvarSlet
  6. Kan godt forstå du holder af de hvide og lyserøde, de er også smukke.
    Her i sydsjælland har været været hundekold og gråt...(almindeligt dansk vintervejr)
    Ha en dejlig aften

    SvarSlet
  7. Det lyder som en rigtig hyggedag :-) Her regner det også..

    Susi er du sød at sende mig en mail når du har tid omkring det med at kunne kommentere, da jeg har fået ny pc og alt blev slettet på den gamle. Tak søde :-)

    Kram Birgitte

    SvarSlet
  8. Hvor hyggeligt Susi, ja tænk hvor stor glæde en buket tulipaner kan gøre -SKØNT!
    Dejligt med gode veninder :)

    Her i Sønderjylland regner det også... -det var så den vinduesvask.

    Smil fra Pia

    SvarSlet
  9. Så koselig med venninnebesøk og tulipaner ♥ Jeg er og veldig glad i de blomstene:)

    Her er det SNØ! Masse snø!
    Vakkert ♥

    SvarSlet
  10. Vejret er det samme i Herning ;O)
    Blomster og veninde-snak, så kan det jo kun blive en god dag ;O)

    SvarSlet
  11. Tak for alle jeres søde kommentarer.
    Sådan nogen veninde dage skulle der være mange flere af.
    Der går alt for lang tid imellem man ses ind imellem.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.